آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناطق روستایی و عشایری بدون اینترنت معلم اعزام می کند

یاسوج (پانا) - معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد آموزش و پرورش به مناطق روستایی و عشایری بدون اینترنت معلم اعزام می کند و آموزش ها در این مناطق نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ارائه می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناطق روستایی و عشایری بدون اینترنت معلم اعزام می کند

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استان، احد جمالی با بیان اینکه از چند ماه گذشته با همکاری آموزش و پرورش بررسی مناطقی که به اینترنت دسترسی ندارند انجام شده است گفت: تعداد دانش آموزان و روستا‌هایی که این مشکل را دارند در حال شناسایی است و یا شناسایی شده اند.
جمالی افزود: در حال حاضر که به دلیل شیوع کرونا آموزش دانش‌آموزان، الکترونیکی شده است، هیچ یک از دانش‌آموزان مناطق عشایری و روستایی نباید از آموزش محروم شوند.
او ادامه داد: آموزش و پرورش به مناطق روستایی و عشایری بدون اینترنت معلم اعزام می کند و آموزش ها در این مناطق نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ارائه می شود.
به گفته محمدرضا سیفی مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش در مجموع ۱۸۵ هزار دانش‌آموز عشایری در کشور وجود دارد که ۱۵۰ هزار نفر از آن‌ها در دوره ابتدایی تحصیل می‌کنند و تلاش می‌شود افرادی که به شبکه آموزش یا اینترنت دسترسی ندارند برای آموزش آن‌ها از شیوه‌های دیگر استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار