جشنواره تراوک ادای دینی به هنر معماری نوین ایران است

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت تراوک می‌گوید جشنواره تراوک ادای دینی به هنر معماری نوین ایران و مقام شامخ پروفسور ایرج اعتصام که سال‌های عمر با ارزش خود را به تربیت شاگردان بسیاری در این راه گماشته است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تراوک ادای دینی به هنر معماری نوین ایران است

نخستین جشنواره فرهنگی هنری تراوک (جایزه پرنده طلایی) در نکوداشت پروفسور ایرج اعتصام، با استقبال هنرمندانی از سراسر دنیا مواجه شده و دبیرخانه این جشنواره به ثبت آثار ارسالی در بخش‌های فیلم، عکس، کاریکاتور و داستان کوتاه مشغول است.
گفتنی است که پایان مهلت ارسال آثار، اول آذرماه سال ۹۹ است و علاقه‌مندان می‌توانند تا زمان اعلام شده، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و از طریق صفحات مجازی مربوطه اخبار جشنواره را دنبال کنند.
مهندس مهرداد اعتصام مدیرعامل شرکت تراوک در خصوص هدف از برگزاری این جشنواره گفت: «این جشنواره ادای دینی است به هنر معماری نوین ایران و مقام شامخ پروفسور ایرج اعتصام که سال‌های عمر با ارزش خود را به تربیت شاگردان بسیاری در این راه گماشته و آثار ماندنی و بی بدیلی را طراحی، اجرا و برای مردم ایران و جهان به یادگار گذاشته و ماندگار کردند.»
مهرداد اعتصام در ادامه خاطر نشان کرد: «جشنواره‌ها علی‌رغم اینکه سکوی پرتابی برای هنرمندان کمتر شناخته شده و جایی برای دیده شدن علاقه مندان به هنر و فرهنگ هستند، فضایی برای رقابت حرفه‌ای‌ها نیز خواهند بود. این جشنواره پل ارتباطی میان هنرمندان عرصه فیلم، عکس، داستان و کاریکاتور با هنرمندان معمار و بستری فرهنگی برای شناخت بزرگانی نظیر پروفسور ایرج اعتصام که از چهره های ماندگار این سرزمین هستند است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار