معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

نشست تخصصی پروژه مهر حوزه معاونت تربیت بدنی برگزار شد

تهران(پانا)- نشست تخصصی ادارات حوزه تربیت بدنی و سلامت با حضور الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن شورای 2 این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی پروژه مهر حوزه معاونت تربیت بدنی برگزار شد

گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن‌پور در این نشست که به منظور تبیین برنامه‌ها و فعالیت‌های ادارات حوزه معاونت در سطح اداره کل، مناطق و اعزام کاروان مهر با نشاط در راستای پروژه مهر و بازگشایی مدارس برگزار شد، گفت: هر فردی باید دارای یک برنامه‌ریزی منسجم کوتاه‌مدت، میان‌مدت، و بلندمدت در خصوص چارت و مسئولیت های کاری خود داشته باشد تا بتواند امورات محوله را به خوبی انجام دهد.

او با اشاره به بازگشایی مدارس در پانزدهم شهریور ماه و خطرات ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به وضعیت مناطق سفید، زرد و قرمز باید تمهیدات لازم و نظارت‌های کامل را در پروژه مهر امسال داشته باشیم تا برای دانش‌آموزان و معلمان مشکلی پیش نیاید و خانواده‌ها با آرامش کامل عزیزانشان را راهی مدرسه کنند.

حسن پور ادامه داد: در پروژه مهر امسال نیز همانند سال‌های قبل اعزام راه اندازی کاروان مهر بانشاط و توزیع اقلام ورزشی و بهداشتی در سطح منلاطق و مدارس خواهیم داشت تا دانش‌آموزان با توجه به شرایط بازگشائی از امکانات لازم ورزشی و بهداشتی در اختیار داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار