در مسابقات مجازی قهرمانی دانش آموزان جهان ۲۰۲۰ اتفاق افتاد؛

درخشش دانش آموزان اصفهانی در رشته پومسه تکواندو

اصفهان (پانا) - در اولین دوره مسابقات مجازی قهرمانی دانش آموزان جهان 2020 ، چهار دانش آموز اصفهانی در رشته پومسه تکواندو موفق به کسب رتبه های برتر این مسابقات شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان اصفهانی در رشته پومسه تکواندو

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی، اولین دوره مسابقات مجازی قهرمانی دانش آموزان جهان سال ۲۰۲۰ در رشته پومسه تکواندو مرداد ماه سال جاری زیر نظر فدراسیون بین المللی ورزش مدارس (ISF) در دو بخش دختران و پسران به میزبانی کشور نپال برگزار شد که در پایان این مسابقات، بر اساس قضاوت از سوی داوران و امتیازات بدست آمده، دانش آموزان کشورمان از جمله 4 دانش آموز اصفهانی با کسب رتبه های برتر این دوره از مسابقات خوش درخشیده و صاحب مدال شدند.

بر اساس این گزارش در رده سنی 12 تا 14 سال دانش آموز ساناز تقی پور از شهر تهران حائز مقام دوم و نرگس بولقند از استان اصفهان حائز مقام سوم این دوره از از مسابقات شدند.

در بخش پسران نیز امیرحسین اسماعیلی از استان اصفهان مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد. در رده سنی 15 تا 17 سال، زینب طغیانی از استان اصفهان حائز مقام دوم و مهتاب تاجی رستم آبادی از استان اصفهان نیز به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت. در بخش پسران این رده سنی نیز دانش آموز محمد امین گماریان از استان همدان توانست به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یابد.

در این دوره از مسابقات که در دو گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ و ۱۵ تا ۱۷ سال بر اساس شرایط کرونا از طرف فدراسیون جهانی دانش آموزی برنامه ریزی شده بود، فدراسیون ورزشی دانش آموزی کشور با همکاری فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نسبت به فراخوان دانش آموزان تکواندو کار طی جلسات مشترک و صدور بخشنامه و دستورالعمل از چگونگی روند کار به استان های کشور اقدام کرد تا با نظارت عوامل اجرایی در استان ها، دانش آموزان نسبت به تهیه مطلوب فیلم از اجرای پومسه خود اقدام کنند.

در نهایت اجراهای تعداد ۸۲ دانش آموز از استان های کشور توسط کمیته فنی فدراسیون تکواندو انتخاب و به فدراسیون ورزش دانش آموزی معرفی شدند. فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز تعداد ۲۴۲ فیلم از اجراهای دانش آموزان را به فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور نپال ارسال کرد تا داوران منتخب بین المللی زیر نظر فدراسیون جهانی ورزش دانش آموزی نسبت به امر قضاوت اقدام کنند.

شایان ذکر است سه نفر از داورانی که قضاوت این فیلم ها را بر عهده داشتند نیز از داوران بین المللی و فرهنگی کشورمان محسوب می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار