شاه منصوری: ویترین آموزش و پرورش اطلاع رسانی است

تهران (پانا) - حمید شاه منصوری، مدیر آموزش و پرورش منطقه اظهار کرد ویترین آموزش وپرورش اطلاع رسانی است. اگر انواع فعالیتها انجام شود ولی اطلاع رسانی نشود، فایده ای ندارد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شاه منصوری: ویترین آموزش و پرورش اطلاع رسانی است

حمید شاه منصوری، مدیر منطقه از فعالیتهای معاونت پرورشی که در قسمت های مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری، سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا باعث افتخارات منطقه شدند، تشکر کرد.

وی تصریح کرد: موفقیت ها مدیون زحمات شما همکاران در شاخه پرورشی است. او از این فرصت استفاده کرده و از علی خلیلی، مدیر سازمان دانش آموزی و فعالیت های انجام شده در این سازمان و معصومه شمشادی، کارشناس سازمان و تشکیلات و رابط خبرگزاری پانا، که به کسب رتبه برتر خبرگزاری نائل شد، قدردانی و تشکر کرد.
وی عنوان کرد: فعالیتهای آموزش و پرورش کمرنگ نیست، و نقش پر رنگی در امور دارد. سازمان دانش آموزی منطقه در ایام کلاس های غیر حضوری، نقش پررنگی دارد.
مدیر منطقه افزود: فکر و ایده باعث موفقیت می شود. آموزش وپرورش نقطه اتکای دولت است. در صورتیکه در وزارتخانه های دیگر ارتباط به این حد نزدیک نیست. این که مردم در مورد آموزش و پرورش اظهار نظر می کنند، به دلیل ارتباط تنگاتنگ مردم با آموزش و پرورش است. بنابراین ما باید به دغدغه های مردم احترام بگذاریم.

وی در ادامه بیان کرد: مردم بزرگترین سرمایه خود، یعنی فرزندانشان را در اختیار ما قرار می دهند. ما باید بتوانیم به نحو احسن این سرمایه ها را پرورش دهیم.
هم چنین محمود کریوند، معاونت پرورشی و تربیت بدنی ضمن تشکر از اهتمام مدیر منطقه گزارشی از فعالیتهای پرورشی و به خصوص کانون شهید رجایی و سازمان دانش اموزی منطقه ارائه کرد.
در ادامه علی خلیلی، مدیر سازمان دانش آموزی بیان کرد: نقش خبرگزاری پانا امسال در منطقه پررنگ تر شد. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و شاهد پیشرفت های بیشتری در قسمت های مختلف سازمان دانش آموزی و کانون شهید رجایی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار