کسب 18 رتبه برترکشوردرجشنواره فرهنگی و هنری فردا

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان استان موفق به کسب 18 رتبه برتر کشور در سی و هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب 18 رتبه برترکشوردرجشنواره فرهنگی و هنری فردا

محمد علی واقعی صبح امروز با بیان این خبر اظهار کرد: از میان 65 نفررشته راه یافته به مرحله کشوری سی و هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا ، 8 نفر رتبه دوم، 2 نفر رتبه سوم و8 نفر نیز رتبه چهارم کشور را به دست آوردند.
او، با اشاره به شرکت 143 هزار نفر از دانش آموز دخترو پسر در مدارس استان، تصریح کرد: از بین آنها 555 نفر جواز حضور در مرحله ی استانی را کسب کردند.
واقعی ، با بیان این که در این مرحله 267 نفر رشته در سطح استان انتخاب شدند؛ افزود: از میان آنها 65 نفر به مرحله ی کشوری راه پیدا کردند که مرحله کشوری آن به صورت آنلاین از طریق شبکه شاد به میزبانی استان تهران برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پروش خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: سی و هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا ، در قالب هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای آوایی، آفرینش های ادبی و پژوهشی، رسانه و فضای مجازی و هنرهای دستی و تجسمی؛ با هدف تحقق اهداف سند تحول بنیادین ،رویکرد تحول آفرین در تربیت هنری و زیبایی شناختی،به‌روز رسانی برنامه های حوزه فرهنگی و هنری و تطبیق این برنامه با نیاز های دانش آموزان مبتنی بر مدرسه محوری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار