اولین جلسه هم اندیشی نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - جلسه هم اندیشی هیأت نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی با حضور ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه هم اندیشی نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به نقل از هیأت نجات غریق و غواصی استان، جلسه هم اندیشی اعضا، هیأت رئیسه، کمیته ها و رئیس هیأت شهرستان ها با حضور فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

ابراهیم فیروزی گفت: با توجه اینکه در سطح کشور فقط دو رئیس هیأت خانم وجود دارد، گفت: از این پس فعالیت شما نشانگر توانایی بانوان در امر مدیریت است و اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود از هیأت نجات غریق و غواصی را به عمل خواهد آورد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه وظیفه هیأت نجات غریق صرفا در نجات جان افراد در حال غرق شدن خلاصه نمی شود و اهمیت جایگاه این رشته ورزشی بسیار بالا است، گفت: در فصل تابستان و با حضور جوانان در سدها و دیگر اماکن آبی، متاسفانه تعداد غریق ها افزایش یافته و لازم است در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی هدف از جلسه را آشنایی کمیته ها و برنامه ریزی برای ماه های آتی دانست و ادامه داد: بعد از تمام شدن وضعیت کرونایی تقویم ورزشی هیأت تدوین خواهد شد و دوره ها را نیز برگزار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار