فرماندار ری اعلام کرد :

با دستگاه ها و متولیانی که در حادثه کانال انتقال آب ری- ورامین مقصر شناخته شوند برخورد می‌شود

شهر ری(پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد حادثه سقوط کودک ۴ ساله به کانال انتقال آب ری- ورامین در محدوده قیامدشت که متاسفانه منجر به مرگ کودک شد، از طریق فرمانداری ری و مقامات قضایی درحال رسیدگی است و قطعا با دستگاه ها و متولیانی که مقصر شناخته شوند برخورد می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
با دستگاه ها و متولیانی که در حادثه کانال انتقال آب ری- ورامین مقصر شناخته شوند برخورد می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین‌توکلی‌کجانی، ‌معاون‌ استاندار تهران و فرماندار ویژه ‌شهرستان ری ‌گفت: کانال انتقال آب ری- ورامین در دهه‌های گذشته ایجاد شده است و در آن زمان بافت جمعیتی شهرها و روستاهای پیرامون کانال به گستردگی امروز نبود، اما در طول زمان دستگاه های متولی می بایست مسیر کانال را ایمن سازی می کردند.
معاون استاندار تهران افزود: ضمن ابراز همدردی و تسلیت از بابت مرگ کودک ۴ ساله در پی سقوط در کانال انتقال آب ری- ورامین، ابعاد حادثه در حال رسیدگی است و قطعا با دستگاه‌ها و متولیانی که مقصر شناخته شوند برخورد می شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در حال حاضر اسناد مربوط به پیگیری ها و مکاتبات دستگاه های متولی در خصوص ایمن سازی کانال ری- ورامین در حال جمع آوری است و پس از بررسی مقصرین حادثه مشخص خواهند شد اگر چه متولی کلی کانال، آب منطقه ای تهران است، ولی ایمن سازی در محدوده و حریم شهر بر عهده شهرداریها و در محدوده روستا بر عهده دهیاریها است و در خارج این دو محدوده ایمن سازی با وزارت نیرو (آب منطقه ای) است و هم اکنون نیز در برخی از نقاط کانال های آب سطح شهرستان، دستگاه های متولی در حال ایمن سازی مسیر هستند.
توکلی کجانی گفت: از تمامی اهالی و ساکنین پیرامون کانال های آب در شهرستان ری نیز تقاضا می شود نسبت به فرزندان خود توجه، احساس مسئولیت و مراقبت بیشتری داشته باشند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

خبرنگار: مهلا سمایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار