پیام فرمانده کل ارتش به مناسبت روز پزشک

تهران (پانا) - فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی خطاب به سعید نمکی، وزیر بهداشت، روز پزشک و داروساز را به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و پزشکان و داروسازان سراسر کشور تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام فرمانده کل ارتش به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا (سوره مائده آیه ۳۲)
هرکس نفسی را حیات بخشد گویی همه مردم را حیات بخشیده است.

برادر گرامی جناب آقای دکتر سعید نمکی
وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی

سلام و علیکم

در ایام عزای حسینی که ندای هل من ناصر ینصرنی شنیده می‌شود، جامعه بهداشت و درمان کشور به این ندا لبیک گفته و به یاری هم میهنان خویش شتافته است.

روز پزشک و داروساز که با زادروز حکیم شیخ الرئیس ابوعلی سینا و محمدبن زکریای رازی مصادف گشته است، فرصتی برای قدردانی از خدمات ارزشمند جنابعالی و همکاران ارجمند شما در سراسر پهنه ایران زمین است که ایثارگرانه بار سنگین حراست و مراقبت از سلامتی مردم عزیز ایران را در برابر بیماری منحوس و مهلک کرونا بر عهده گرفته اید.

با درود به ارواح پاک شهدای سلامت؛ عزت، سعادت و توفیق روز افزون شما و همکارانتان در سراسر کشور اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان خواستارم.»

وی همچنین با صدور پیامی روز پزشک و داروساز را به جامعه پزشکی و تلاشگران عرصه سلامت ارتش، تبریک گفت. متن این پیام هم به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا(سوره مائده آیه ۳۲)
هرکس نفسی را حیات بخشد گویی همه مردم را حیات بخشیده است.
همکاران محترم گروه پزشکی و تلاشگران عرصه سلامت ارتش جمهوری اسلامی ایران

امسال روز پزشک و داروساز با ایام سوگواری شهادت جانسوز حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش مصادف گردیده که ندای عشق و ایثارشان در عمق تاریخ طنین انداز شده است؛ لذا ضمن گرامیداشت ایام، لازم می‌دانم از زحمات ارزنده و حماسه ایثار و جانفشانی های کارکنان بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در میدان مبارزه با بیماری منحوس ومهلک کرونا و خدمت به ملت غیور و صدیق ایران در راستای شعار ارتش فدای ملت، برگ زرینی در دفتر تلاش های خالصانه ارتش جمهوری اسلامی ایران ثبت نمودند، تقدیر نمایم.

بی‌شک مساعی ارزشمند، تلاش و مجاهدت شما عزیزان در خط مقدم خدمت رسانی که با شهادت و جانفشانی برخی همکاران صدیق و سخت‌کوش همراه بوده و در پیشگاه خداوند متعال ارزش والا و پاداشی عظیم دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار