پیام رئیس اداره آموزش و پرورش بمناسبت درخشش دانش آموزان منطقه ی سعدآباد

سعدآباد(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ی سعدآباد گفت ۲۰ نفر از ۴۷ نفر دانش آموز راه یافته استان به مرحله کشوری جشنوار ی علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی در سال تحصیلی جاری، سعدآبادی هستند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس اداره آموزش و پرورش  بمناسبت درخشش دانش آموزان منطقه ی سعدآباد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش سعدآباد، علی اسماعیل پور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد خبر داد: ۴۲/۵ درصد از دانش آموزان یعنی ۲۰ نفر از ۴۷ نفر دانش آموز راه یافته استان به مرحله کشوری جشنواره ی علمی - پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی در سال تحصیلی جاری، سعدآبادی هستند.

وی با صدور پیامی به همین مناسبت، از کلیه دست اندرکاران این موفقیت بزرگ قدردانی کرد.متن پیام به این شرح است.

با اهداء سلام و تحیّات

حمد و سپاس مخصوص خدایی است که به مصداق آیه شریفه: «اقرا بسم ربک الذی خلق»، رسالت تعلیم و تربیت را سرنوشت محتوم کسانی قرار داده است که همت والای خود را هزینه رشد و شکوفایی نسل های آینده می کنند.

خداوند را شاکرم که درخشش دانش آموزان منطقه سعدآباد در مسابقات مختلف علمی ـ پژوهشی پژوهش سراهای استان و راهیابی افتخارآمیز ۲۰ نفر از دانش آموزان مستعد مهد فرهنگ و تمدن، از ۴۷ نفر دانش آموز راه یافته استان بوشهر به مرحله کشوری، لبخند شوق و رضایت بر لبان فرهنگیان و فرهنگ دوستان نشاند.

تمامی دستانی که برای حفظ، احیاء و ماندگاری پیشینه درخشان آموزش و پرورش این خطه زرخیز، به هم گره خورده و زنجیره مقدسی که با همدلی، همراهی، همکاری و هم افزایی، هر روز برگی زرین بر صحیفه ی افتخارات این مرز و بوم می افزایند، شایسته تحسین و تقدیرند.

ضمن تبریک این موفقیت بسیار ارزنده محضر تمامی کسانی که در کسب آن متعهدانه و مسئولانه همّت و تلاش کرده اند، به ویژه مدیریت، معاونت و مربیان توانمند و محترم پژوهش سرای دانش آموزی ابوریحان بیرونی، مدیران پرتلاش و فعال مدارس، شورای محترم معاونین و کارشناسان زحمتکش اداره آموزش و پرورش، بخصوص معاونت محترم آموزش و نوآوری و کارشناسان ساعی آن حوزه، دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم آنان، امام جمعه و بخشدار محترم، شهردار و شورای محترم اسلامی، رئیس محترم کمیته امداد امام خمینی(ره)، جامعه بزرگ فرهنگیان و مردم فرهنگ دوست منطقه ی سعدآباد، مراتب تقدیر، تشکر و سپاس صمیمانه خود را به پاس این افتخار آفرینی اعلام می دارم.

امید است با استمرار این حرکت عظیم، شاهد احیاء و ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش منطقه ی عزیزمان سعدآباد باشیم.

توفیق روزافزون همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را از پروردگار یگانه مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار