رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خارک:

136 داوطلب خارکی در کنکور 99 شرکت می کنند

خارک(پانا)_ رییس آموزش و پرورش منطقه خارک گفت 136نفر در کنکور ۹۹ثبت‌نام کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
136 داوطلب خارکی در کنکور 99 شرکت می کنند

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه خارک، رضا برمک اظهار کرد : کنکور سراسری سال ۹۹ همزمان با سراسر کشور از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد با گروه آزمایشی هنر آغاز شد، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به ترتیب با برگزاری آزمون گروه علوم ریاضی و انسانی، و گروه علوم تجربی ادامه یافت و امروز اول شهریور با گروه زبان‌های خارجی به کار خود پایان خواهد داد.

او گفت: 136نفر در کنکور ۹۹ثبت‌نام کردند که از این تعداد 18نفر در گروه علوم ریاضی، 45نفر در گروه علوم تجربی، 20 نفر در گروه علوم انسانی، 25نفر در گروه هنر و 18نفر در گروه زبان‌های خارجی داوطلب شدند.

وی در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تبعات آن برای مردم، رعایت فاصله فیزیکی 180 سانتی متری بین داوطلبان، تهیه مواد ضد عفونی، گند زدایی و ضدعفونی حوزه ها، تهیه ماسک و دستکش، تب سنجی داوطلبان و پیش بینی فضای جداگانه برای داوطلبان مبتلا به کرونا از اقدامات بهداشتی برگزاری کنکور است که در این راستا کلیه ادارات و شرکت های مستقر در منطقه با عوامل اجرایی در جهت حفظ صحت و سلامتی داوطلبان آزمون همکاری می کنند.

برمک همچنین افزود: بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه کنکور ۹۹هفته اول مهرماه اعلام خواهد شد و زمان انتخاب رشته داوطلبان نیز در همان هفته خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار