دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

297 بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

بوشهر(پانا)_دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت در حال حاضر 297 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
297 بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 56 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری ‌شده‌اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 174 مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 55 مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد 32 مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه یک نفر از همشهریان عزیزمان روز چهارشنبه و یک نفر روز پنج‌شنبه فوت شده‌اند که تست کرونای همه آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است که 37 و 82 سال هستند.
کشمیری با بیان اینکه هم‌اکنون 50 مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعد‌اد در حال حاضر 18 مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 7252 نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که از این تعداد 6955 نفر ترخیص شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار