کسب مقام اول مسابقات فرهنگی هنری کشور در رشته پادکست توسط منطقه۱۷

تهران( پانا)_ مقام اول رشته پادکست در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش به علی نوروزی، دانش آموز پایه دوازدهم دبیرستان شهید احمدی روشن، منطقه ۱۷، تعلق گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۷۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول مسابقات فرهنگی هنری کشور در رشته پادکست توسط منطقه۱۷

طاهره پورمحمود، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، گفت: در مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور، دانش آموز هنرمند این منطقه توانست مقام اول، در رشته پادکست را بدست آورد.
وی افزود: مسابقات فرهنگی هنری در مدارس به طور همزمان چندین حیطه از ساحت های سند تحول بنیادین را پوشش می دهد. دانش آموزان در این مسابقات یک رقابت سالم را تجربه می کنند و ضمن اینکه تلاش برای پیروزی دارند یاد می گیرند در صورتی که رتبه نیاوردند باید تلاش بیشتری کنند. در این مسابقات دانش آموزان ما استعدادیابی می شوند و بدین طریق مسیر آینده خود را با اطمینان بیشتری انتخاب می کنند.
پورمحمود افزود: مشارکت دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی و برنامه های غیر درسی، روحیه نشاط و امید، افزایش سرانه مطالعه، توسعه کارگروهی، تحمل و مدارا، شنیدن اندیشه های مختلف و مخالف را در ضمیر آنها پرورش می دهد.
وی گفت: دوران مدرسه، فرصتی است تا دانش آموزان امروز به عنوان شهروندان بالغ فردای جامعه، مهارت های زندگی را کسب کرده و هر آنچه را که در زندگی فردی و اجتماعی نیاز دارند، در کنار یکدیگر تمرین و تجربه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار