معاون استاندار تهران: هماهنگی با ائمه جمعه و مداحان برای رعایت پروتکل‌ها درایام محرم؛ سلامت مردم خط قرمز نظام است

تهران (پانا) - معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اینکه تصمیمات لازم جهت برگزاری مطلوب مراسم طبق پروتکل های بهداشتی اتخاذ شده است، گفت ضرورت دارد تمام فرمانداران پروتکل های بهداشتی ایام محرم را به درستی رعایت و بر اجرای آن نظارت داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار تهران: هماهنگی با ائمه جمعه و مداحان برای رعایت پروتکل‌ها درایام محرم؛ سلامت مردم خط قرمز نظام است

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گودرزی درباره نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی برای ایام محرم گفت: در راستای برگزاری مطلوب مراسم محرم بر مبنای دستورالعمل های وزارت کشور و ستاد ملی کرونا، تصمیمات لازم اتخاذ شده است و بی تردید رعایت پروتکل های ابلاغی ضروری است.

وی افزود: فرمانداران باید نسبت به هماهنگی با ائمه جمعه، مداحان و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ها اقدام کنند تا با هم افزایی و وحدت رویه، اقدامات مطلوبی در سطح استان تهران انجام شود؛ چراکه استان تهران علاوه بر شرایط خاص جمعیتی و جغرافیایی، الگویی برای سایر استان ها نیز محسوب می شود.

وی ادامه داد: اقدامات باید حتما در چارچوب پروتکل ها اجرایی شود و با متخلفان نیز بدون اغماض برخورد شود؛ چراکه سلامت مردم خط قرمز نظام است و باید با رعایت نکات مربوط به مدافعان سلامت کمک کنیم. قطعا در راستای تحقق دستورالعمل ستاد ملی کرونا جلسات هماهنگی و نظارت به صورت مداوم برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار