آیین های هفته دولت به صورت مجازی برگزار می شود

طرح های برق و گازرسانی به روستاهای مراغه به بهره برداری می رسد

مراغه (پانا)-فرماندار مراغه خبر داد با توجه به لزوم رعایت موازین بهداشتی در ایام کرونا، آیین های هفته دولت به صورت مجازی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۷۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح های برق و گازرسانی به روستاهای مراغه به بهره برداری می رسد

سیدعلی موسوی حسینی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه مراغه گفت: برخی از آیین ها و افتتاح ها که با حضور مهمانان کشوری برگزار خواهد شد، با کمترین حضور فیزیکی و با حداقل افراد و رسانه ها برگزار خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار مراغه گفت: در طول ایام گرامیداشت هفته دولت، ۵۸ طرح عمرانی و خدماتی با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: در این هفته، ۳ طرح عمران شهری با حدود ۸.۸ میلیارد تومان و ۱۵ طرح عمران روستایی در بخش های مرکزی و سراجو با حدود ۱.۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در بخش عمران شهری، طرح های احداث بازار آرد و غلات، فرهنگسرای ولایت و زیپ لاین پارک یادگاران افتتاح می شود.

موسوی حسینی با اشاره به بهره برداری از طرح های سرمایه گذاری در این شهرستان گفت: طرح توسعه راهکارهای هوشمند امین در قالب کارخانه تبلت سازی با ۸۰ میلیارد تومان و جایگاه سوخت سهند خداجو نیز با چهار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: در بخش کشاورزی نیز ۱۱ طرح با حدود ۸.۴ میلیارد تومان اعتبار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که حاصل آن رونق اقتصادی و اشتغال زایی در این بخش خواهد بود.

وی افزود: در هفته دولت امسال سه طرح برق رسانی با ۱.۴ میلیارد تومان و ۱۱ طرح گازرسانی به روستاهای این شهرستان با بیش از ۲.۵ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار