پیام تسلیت کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری به مناسبت درگذشت آیت اله تسخیری

تهران (پانا) - کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری بر سخنرانی ها و اقدامات موثر آیت اله تسخیری را در مسیر آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری به مناسبت درگذشت آیت اله تسخیری

بسم الله الرحمن الرحیم

انا الله و اناالیه راجعون
خبر ارتحال حضرت آیت اله تسخیری عالم برجسته و متفکر محقق موجب تاسف و تاثر شد.
ایشان شخصیتی علمی و در عین حال دینی و دارای سوابق درخشان و تاثیرگذار در حوزه جهان اسلام و در میان مسلمانان و غیر مسلمانان داشتند و خدمات بسیاری را برای تقریب مذاهب اسلامی و ایجاد وحدت اسلامی انجام دادند.
آیت اله تسخیری از برجستگان و فرهیختگانی بودند که در حوزه سیاسی مسئله قدس و فلسطین برایشان از اهمیت بسیاری برخوردار بود بطوریکه قدس را محور اصلی امت اسلامی می دانستند و این موضوع را در مجامع مختلف بین المللی و منطقه ای و سخنرانی های ارزشمند خود در میان کشورهای اسلامی دنبال می کردند به طوریکه در مسیر آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدم های موثری را برداشتند.
گروههای مقاومت و فلسطینی این عالم گرانقدر را به عنوان الگوی خود قرار داده و بیانات ارزشمند و راهبردی ایشان را سرلوحه خود در مسیر مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی قرار می دهند.
مطمئنا راه روشنی که آیت اله تسخیری چراغ آن را روشن کردند، جوانان متدین و انقلابی در سراسر جهان اسلام به عنوان حافظان دینی ادامه خواهند داد.
همچنین تلاش های ایشان در مسیر ترویج و به رسمیت شناختن مذهب تشیع و همچنین ایجاد وحدت در جهان اسلام ستودنی است.
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده ایشان و محققان جهان اسلام، از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می نماییم.
ان شاء الله
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار