دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در جنوب تهران

تهران (پانا) -  پلیس تهران اعلام کرد: با تلاش ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران هفت شرور متواری که در شهرری با درگیری مسلحانه موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در جنوب تهران

به گزارش ایرنا، از اعلام روز پنجشنبه پلیس تهران، پنجم مرداد ماه سال جاری یک فقره درگیری مسلحانه منجر به جرح و قدرت نمایی با سلاح که موجب رعب و وحشت شهروندان و ناامنی در بین اهالی یکی از محلات شهرری شده بود به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد.

بر اساس این اعلام، تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مسئولیت پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان درگیری مسلحانه را برعهده گرفتند.

این اعلام حاکی است، پس از تحقیقات پلیسی و رصدهای اطلاعاتی، مشخص شد عاملان اصلی درگیری دو برادر بودند که به دلیل اختلاف حساب مالی با چند تن از موادفروشان منطقه شهرری درگیر و برای نشان دادن قدرت خود از سلاح گرم استفاده کرده‌اند و بلافاصله با سایر طرفین درگیری از محل گریخته‌اند که ظن اقدامات تلافی جویانه طرف دیگر نزاع و درگیری که اغلب از عمده‌فروشان موادمخدر در جنوب تهران بودند قوت گرفت و ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران با تلاش شبانه روزی و رصدهای اطلاعاتی موفق شدند روز گذشته مخفیگاه متهمان را در حوالی اسلامشهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی‌های قضائی هر دو برادر را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دادند.

گفتنی است، ۵ متهم متواری دیگر این پرونده چندی پیش در عملیات جداگانه در استان‌های غربی کشور شناسایی و توسط مأموران پلیس امنیت دستگیر شده‌اند.

بنابر این اعلام، پس از تحقیقات تکمیلی و اعتراف متهمان به جرم ارتکابی، هر هفت متهم عاملان نزاع و درگیری مسلحانه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار