کسب رتبه دوم کشوری در بیستمین دوره فراخوان پرسش مهر توسط معلم موفق منطقه17

تهران(پانا)- مهسا رحمتی، آموزگار دبستان دخترانه هفده شهریور منطقه ۱۷، مفتخر به کسب مقام دوم کشوری در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر،با موضوع فیلم کوتاه،پویانمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشوری در بیستمین دوره فراخوان پرسش مهر توسط معلم موفق منطقه17

مهسا رحمتی گفت: یکی از مسائل اساسی در حوزه تعلیم و تربیت توجه به شادسازی مدارس است. با وجود رشد تکنولوژی در دهه های اخیر سبک مدارس همچنان به صورت سنتی باقی مانده و تغییر آنچنانی در آن صورت نگرفته است و شیوه اصلی اداره کلاس ها به صورت سخنرانی، پرسش و پاسخ است.

رحمتی افزود: نکته اساسی که این روزها دغدغه‌ اصلی معلمان، مدیران و اساتید علوم تربیتی است، افزایش علاقه و تغییر نگرش کودکان به محیط مدرسه و آموزش است. اینکه چگونه مدارس را به محیطی شاد تبدیل کنیم تا علاوه بر افزایش انگیزه دانش‌ آموزان، میزان یادگیری و مشارکت دانش‌آموزان افزایش یابد، سوالی است که با پاسخ به آن می توان تحولی مثبت در مدارس ایجاد کرد. پاسخ به این سوال نیازمند تحقیقات گسترده و تعامل معلمین مختلف و همچنین شناخت روحیات و روان‌شناسی کودک است.
وی گفت: این محتوای آموزشی کوتاه سعی بر این دارد تا به طور خلاصه بر عوامل موثر بر شادسازی مدارس بپردازد، تا شاید گامی هر چند کوچک برای بهبود وضعیت تحصیلی و آموزشی دانش‌آموزان برداشته شود و در نتیجه آن، بازدهی هر چه بیشتر سیستم آموزشی را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار