محمدی در بازدید از حوزه های کنکور سراسری عنوان کرد:

میزبانی بیش از 12 هزار داوطلب کنکور سراسری در مدارس آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اعلام کرد امسال مدارس استان میزبان 12هزار و 867 داوطلب در کنکور سراسری بود.

کد مطلب: ۱۱۱۶۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی بیش از 12 هزار داوطلب کنکور سراسری در مدارس آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، صبح امروز، مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان از فرآیند برگزاری کنکور سراسری سال 99 در مدارس شهرستان ارومیه بازدید کرد.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این خصوص اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با تعداد 36 حوزه آزمون (مدرسه) در ارومیه و 110 حوزه آزمون (مدرسه) در سطح استان در برگزاری کنکور سراسری 99 با سازمان سنجش کشور همکاری دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: امسال مدارس استان میزبان 12هزار و 867 داوطلب در کنکور سراسری بود و 1150 نفر از فرهنگیان استان در برگزاری این آزمون مشارکت دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: امسال ناحیه دو ارومیه، سلماس، خوی، چایپاره و بوکان به عنوان مجری کنکور توسط آموزش و پرورش هستند.

وی خاطر نشان کرد: ضدعفونی های لازم به صورت مستمر در حوزه های آزمونی انجام می گیرد و داوطلبان موظف هستند همه پروتکل ها را که پیشتر در اختیار آنان گذاشته شده، رعایت کنند.

گفتنی است آزمون سراسری امسال طی چهار روز ۲۹، ۳۰و ۳۱مرداد و اول شهریور در سراسر کشور برگزار می شود.

در مجموع حوزه های دانشگاهی و مدارس، بیش از ۶۳ هزار داوطلب کنکوری همزمان با دیگر استان‌های کشور در این استان برای حضور در دانشگاه‌ها با هم رقابت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار