مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان خبر داد:

بازدید استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از روند برگزاری کنکور سراسری

سنندج(پانا)-استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از روند برگزاری کنکور سراسری 99 در شهرستان سنندج بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از روند برگزاری کنکور سراسری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، صبح امروز پنجشنبه 30 مرداد ماه استاندار کردستان به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان از روند برگزاری کنکور در حوزه آزمونی دبیرستان شهید ملا برهان عالی شهر سنندج بازدید کردند.

در این بازدید مسئولین استان ضمن نظارت بر روند برگزاری آزمون سراسری و ارزیابی نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.

گفتنی است؛ در آزمون کنکور سراسری سال 1399 تعداد 21 هزار و 971 داوطلب استان در پنج گروه آزمایشی شرکت می کنند که از این تعداد، دو هزار و 25 نفر در گروه آزمایشی ریاضی، 11 هزار و 351 نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی، پنج هزار و 193 نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، یک هزار و 159 نفر در گروه آزمایشی هنر و دو هزار و 351 نفر نیز در گروه ازمایشی زبان های خارجه شرکت می کنند.

لازم به ذکر است؛ آزمون سراسری سال 1399 بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای چهارشنبه 29، پنج شنبه 30، جمعه 31 مردادماه و شنبه اول شهریور ماه در سراسر کشور با رعایت دستورالعمل-های بهداشتی مصوب، با برنامه ریزی و همکاری دستگاه های کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار