معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

کسب 36 رتبه کشوری در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت دانش آموزان دختر و پسر استان بوشهر در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری موفق به کسب 36 رتبه کشوری شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب 36 رتبه کشوری در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علی موحدی به شرایط کرونایی جامعه اظهار کرد: به دلیل وضعیت شیوع بیماری، مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری از 20 تا 26 مرداد ماه با شرکت بیش از 6هزار دانش آموز دختر و پسر به صورت مجازی برگزار شد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات تعداد 130 اثر برگزیده استان به دبیرخانه کشوری مسابقات ارسال شد که دانش آموزان استان موفق به کسب 3 رتبه اول، 5 رتبه دوم، 4 رتبه سوم و 24 رتبه برگزیده شدند.

موحدی ادامه داد: محمد راهپیما و محمد بحرینی در رشته نرم افزار موبایل و رحیم عوض زاده در رشته پادکست رتبه نخست و مهدی ملک زاده و احسان امیری در رشته نشریه الکترونیکی رتبه سوم کشوری مسابقات را کسب کردند.

وی همچنین به کسب 6 رتبه برگزیده کشوری توسط دانش آموزان پسر اشاره کرد و افزود: مهدی آزمون، محمد بهمیاری و آرش ارشدی در رشته داستان، محمد کاظم حسنی پور در رشته وبلاگ و محمد مهدی جان احمدی در رشته نشریه الکترونیکی موفق به کسب رتبه برگزیده کشوری شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه دانش آموزان دختر استان نیز موفق به کسب 7 رتبه اول تا سوم شدند اظهار کرد: نیلوفر رمضانی، فاطمه شاه حسینی، مهدیه زارعی، آیناز فکروند و هلیا توانایی به ترتیب در رشته های نقشه قالی، نگارگری ایرانی، طراحی آب مرکب، نقالی و پویانمایی رتبه دوم کشوری و مریم امیری و صدف ابوالفتحی منفرد در رشته تکنوازی و فتومونتاژ رتبه سوم را کسب کردند.

این مقام مسوول از کسب 18 رتبه برگزیده کشوری توسط دانش آموزان دختر نیز خبر داد و افزود: مریم الوندی و سونیا عباس پور در رشته داستان، صوفیا گوهردوست در رشته نقاشی رنگ و روغن، فاطمه میرزایی و فاطمه سادات حسینی در رشته شعر، کبری خارکی در رشته میناکاری، دلارام کاوهدر رشته نقاشی دیجیتال، یلدا خزایی در رشته وبلاگ، زهرا رویین‌خواه و ساره محمدی‌نژاد در رشته نشریه الکترونیکی، سارا کرمی، نادیا خادم زاده، طاهره احمدی، الهه داودی، عادله عادلیان، زهرا ناصری، نسترن ژوبین و آرزو جاودان طلب رتبه برگزیده کشوری را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار