رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

دربین 31 استان تنها همدان در وضیت قرمز قرار نگرفت

همدان (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد کشور ایران بدون‌وابستگی به هیچ قدرتی در برابر این ویروس ناشناخته در تمام روزهای کرونا به تمام بیماران خدمات‌رسانی کرده است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دربین 31 استان تنها همدان در وضیت قرمز قرار نگرفت

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی همدان، رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: هیچ کس نمیتواند با ابزار امروز، دنیای فردا را مدیریت کند و نگاه مردم به دنیا تغییر کرده است.
کشوری که بتواند در این شرایط هم اخلاق، هم اقتصاد و سایر جنبه‌ها را حفظ کند یک کشور پویا است.
کشور ایران بدون‌وابستگی به هیچ قدرتی در برابر این ویروس ناشناخته در تمام روزهای کرونا به تمام بیماران خدمات‌رسانی کرده است.
او ادامه داد: ستان همدان بعد از قم دومین استانی بود که دچار بیماری کرونا شد، اما با مدیریت مسئولان در بین ۳۱ استان تنها استانی که در وضعیت قرمز قرار نگرفت همدان بود.
حیدری تصریح کرد: در یک بازه زمانی، کرونا به خوبی کنترل شد، اما از ۱۵ خرداد ماه به بعد به‌دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی و ورود مسافران به حالت هشدار درآمدیم.
تنها شهرهای فعلی استان که در وضعیت قرمز هستند، بهار و تویسرکان است که به‌زودی با رعایت مردم به حالت عادی می‌رسد.
او تاکید کرد: از کلیه هم‌استانی‌ها تقاضا دارم تلاش کنند با حداقل عوارض از روزهای محرم عبور کنیم و از تمام مردمی که بیماری زمینه‌ای دارند خواهش می کنم در مراسم شرکت نکنند و به پویش هر خانه یک حسینیه بپیوندند.
توصیه جدی ما به مردم استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار