حل معضل بیکاری در اردستان با راه اندازی کارخانه های راکد

اردستان(پانا)-با راه اندازی کارخانه های راکد در شهرستان اردستان بخش بزرگی از معضل بیکاری برطرف خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حل معضل بیکاری در اردستان با راه اندازی کارخانه های راکد

بسیاری از مسئولان و کارشناسان نامگذاری سال ۹۹ با عنوان جهش تولید را راهکاری اساسی برای برون‌رفت از گرفتاری‌های اقتصادی عنوان می‌کنند و شرط تحقق آن را فراهم شدن زیرساخت‌ها می دانند که در شهرستان اردستان نیز با اولویت قرار دادن شعار سال و راه اندازی کارخانه ها، بیش از یک هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

حمیدرضا تاملی-فرماندار اردستان در مورد جهش تولید و وعده‌های تحقق یافته دولت، اظهار کرد: پنج کارخانه با تامین اعتبار مورد نیاز در سال‌جاری از طریق بانک صنعت و معدن‌ به بهره‌برداری خواهند رسید‌ که یکی از اینها راه‌اندازی فاز بعدی کارخانه کویر مقوا است.

بیش از یک هزار فرصت شغلی با راه‌اندازی این واحدها ایجاد و بخش بزرگی از معضل بیکاری در شهرستان برطرف خواهد شد.

مدیر کارخانه کویر مقوا اردستان گفت: کارخانه کویر مقوا به منظور تولید جعبه های دارویی، پودر رخت شویی، دستمال کاغذی ، پوشه و... از سال ۱۳۹۵ هدف گذاری و تاسیس شده است.

عباس کاویانی ضمن اشاره به اینکه کارخانه تاکنون برای ۱۸۰ نفر اشتغالزایی کرده است، افزود: با راه اندازی فاز بعدی کارخانه، برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

درخشان یکی از شهروندان اردستانی که مدتی است در کارخانه کویر مقوا مشغول به کار است،به پانا گفت: وجود این کارخانه باعث شده تا افراد بیکار شهرستان در آن کار کنند و بتوانند در این شرایط سخت اقتصادی،جوابگوی خانواده باشند.

با شروع تولید این کارخانه ضمن ایجاد تحول شگفتی در منطقه، بازار کسب و کار رونق خواهد گرفت.

مدیر کارخانه کویر مقوا تصریح کرد: با شروع خط تولید این کارخانه، شغل هایی چون جمع آوری ضایعات کاغذ، تراشکاری، باتری سازی و...ایجاد و خدمات مورد نیاز توسعه پیدا می کنند.

پیش‌بینی می شود با راه‌اندازی نهایی این کارخانه بیش از ۱۵۰ شغل در اطراف کارخانه ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار