همزمان با هفته دولت

257 طرح در شهرستان کاشان به بهره برداری می رسد

کاشان (پانا)-فرماندار کاشان اعلام کرد هفته دولت نماد همدلی و اتحاد ملت و دولت است که به پاس گرامیداشت این هفته در مناطق مختلف شهرستان کاشان 257 طرح به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی 21 طرح نیز آغاز خواهد شد که از نظر تعداد نسبت به سال قبل 74 درصد افزایش داشته است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
257 طرح در شهرستان کاشان به بهره برداری می رسد
علی اکبر مرتضایی قهرودی، در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: برای اجرای این تعداد طرح، بیش از سه هزار و 180 میلیارد ریال (318 میلیارد تومان ) هزینه شده که 24 درصد رشد داشته است که زمینه اشتغال 267 نفر را به همراه دارد.

وی افزود: در طرحهای امسال، بیشترین توجه به روستاها بوده است و از اینرو حوزه عمران و بهسازی روستایی با 83 طرح، عمران و بهسازی شهری با 26 طرح، آموزش و بهداشتی با 15 طرح، اشتغال زایی یک طرح ، امور برق و انرژی 57 طرح و میراث فرهنگی با پنج طرح را شامل می شود.

وی تصریح کرد: توسعه کشاورزی با هفت طرح، آب وفاضلاب با 15 طرح، توسعه زیرساخت مخابراتی با 39 طرح، ورزش وجوانان با یک طرح، حمل و نقل جاده ای وریلی با 28 طرح و حوزه انتظامی یک طرح از دیگر خدمات دولت به شهروندان شهرستان کاشان است.
وی تاکید کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا، مشکلات زیادی را بر ملت تحمیل کرد که افزایش قیمت ارز ، سکه و مسکن از جمله آنها است اما دولت با تمام ظرفیت در اختیار دارد از خدمت به مردم کوتاهی نخواهد کرد.

فرماندار کاشان با تاکید بر اهمیت آموزش فرزندان این خطه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، باید زیر ساختهای لازم برای تحصیل دانش اموزان را فراهم کنیم که رسیدن به این هدف نیازمند 60 میلیارد اعتبار است که با جذب مشارکت نیکوکاران تامین خواهیم کرد.

وی افزود: اولویت طرح های امسال در راستای تسهیل و رفع موانع تولید و جهش اقتصادی، فراهم کردن زیرساخت های استقرار دولت الکترونیک در شهرستان کاشان و تاکید بر پاسخگویی به هنگام به ارباب رجوع بوده است .

وی تصریح کرد: خدمت صادقانه به مردم نقش بازدارنده و مخرب تحریم ها در پیشرفت کشور را کم اثر می کند بنابراین علاوه بر ملاقات های چهره به چهره در روزهای دوشنبه، در روزهای جمعه نیز با حضور در برخی روستاها با مردم ارتباط مستقیم داشتم.
مرتضایی تاکید کرد: گزارش خدمت دولتمردان باعث امید بخشی به مردم و ترسیم آینده ای بهتر برای نسل جوان است بنابراین باید طرح های اجرایی برای شهروندان تبیین و تشریح شود و انتظار است رسانه ها در این مسیر مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار