برگزاری وبینار مدیران مدارس مقطع متوسطه منطقه چهار در شبکه شاد

تهران ( پانا ) -محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه برخط مدیران مقطع متوسطه تنوع و خلاقیت را در آموزش های مجازی عنصری مهم ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار مدیران مدارس مقطع متوسطه منطقه چهار در شبکه شاد

پیرو تشریح و تبیین شیوه نامه ابلاغی بازگشایی مدارس، جلسه آنلاین مدیران متوسطه دوره اول و دوم و هنرستان ها در شبکه شاد برگزار شد.

در آستانه آغاز سال تحصیلی و پیرو شیوه نامه بازگشایی مدارس، جلسه برخط مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با مدیران مدارس متوسطه دوره اول و دوم و هنرستان ها در شبکه شاد برگزار شد.

لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار ضمن تشریح و تبیین شیوه نامه بازگشایی مدارس و پاسخ به سوالات مدیران اظهار کرد: امسال آموزش و پرورش متفاوت ترین سال تحصیلی خود را تجربه خواهد کرد که در این راستا ما نیز باید متفاوت عمل کنیم و طبق شرایط موجود پیش رویم مطابق تصمیماتی که در طی جلسات حوزه وزارتی گرفته شده شیوه نامه ای برای بازگشایی به مدارس ارسال گردیده که با توجه به وضعیت موجود طبق آن بازگشایی ها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: آموزش های مجازی در شبکه شاد صورت می گیرد و همه مدارس نیز باید به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند. پوشش تحصیلی همه دانش آموزان از طریق فضای مجازی موضوع مهمی است که لازم است مدیران محترم مدارس را با شورای مدرسه برای دانش آموزانی که دسترسی به آموزش مجازی ندارند تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

لونی ادامه داد: در آموزش مجازی تنوع و خلاقیت عنصر مهمی است که امیدواریم معلمان در آموزش های خود این موضوع را مورد توجه قرار دهند و مدیران نیز به پایش مستمر افزایش کیفیت آموزش مجازی و تعامل با اولیاء دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشند.

در ادامه شهاب روزبهانی، معاون آموزش متوسطه گفت: با توجه به تجربه آموزشی متفاوتی که امسال در پیش داریم انتظار می رود مدیران با درایت و خلاقیت خود زمینه آشنایی دانش آموزان جدیدالورود پایه هفتم و دهم را با دبیران و عوامل اجرایی مدارس فراهم کنند.

وی با تاکید بر توجه ویژه به اقدام ها و گام های اجرایی پروژه مهر افزود: به زیباسازی و شاداب سازی فضای مدارس توجه شود و همچنین تمهیدات لازم و پروتکل های بهداشتی برای حضور دانش آموزان لحاظ شود.

در پایان علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه4، ضمن تشریح برنامه های حوزه پرورشی و تربیت بدنی، توجه مدیران به شرکت دانش آموزان در مسابقات مجازی قرآنی، هنری، ورزشی و جشنواره های سلامت را خواستار شد و افزود: کارگروه سلامت و تندرستی در مدارس نیز تشکیل شود و ضدعفونی و گندزدایی فضای مدارس نیز به صورت منظم و دوره ای انجام پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار