مخابرات هم تماشای «هیئت آنلاین» را رایگان کرد

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با خادمان هیئت آنلاین ضمن تقدیر از حرکت ارزشمند آنها اعلام کرد پنج میلیون مخاطب شرکت مخابرات می توانند از اینترنت رایگان برای مشاهده سامانه «هیات آنلاین» در محرم استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مخابرات هم تماشای «هیئت آنلاین» را رایگان کرد

سید مجید صدری در این خصوص توضیح داد: ارایه ترافیک اینترنت در فاز اول از روز جمعه ۳۱ مردادماه مصادف با اولین روز محرم آغاز شده و تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حرکت ارزشمند سامانه «هیئت آنلاین» اعلام کرد: عزاداران حسینی می توانند به صورت مجازی و بدون هرگونه هزینه‌ای از مراسم هیئات مورد علاقه خود بهره‌مند شوند بدون اینکه نیاز به حضور فیزیکی در این مجالس باشد. مشکلی از بابت ظرفیت شبکه مخابراتی وجود ندارد و ما در بستری ویژه تمامی پتانسیل، امکانات و توانمندی‌هایمان را به کار گرفته ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران یادآور شد: برای تداوم اجرای طرح برای مناسبت‌های بعدی با توجه به برنامه‌های آتی متولیان هیئت آنلاین، تصمیم‌گیری خواهد شد.

در پایان این دیدار نشان خادم الحسینی به مهندس سید مجید صدری اهدا شد.

سامانه هیئت آنلاین به نشانی heyatonline.ir بستری برای پخش زنده هیئات و مراسم های مذهبی است که ترافیک استفاده از آن برای کاربران در کلیه اپراتورها رایگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار