تمجید کم سابقه سرمربی پرسپولیس از مهاجم استقلال: خوشحالم که در فوتبال ایران هستی

تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا به تمجید از مهاجم آفریقایی استقلال پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۱۶۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تمجید کم سابقه سرمربی پرسپولیس از مهاجم استقلال: خوشحالم که در فوتبال ایران هستی

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری آنلاین قبل از بازی پرسپولیس و سایپا گفت: وقتی چهار هفته به پایان لیگ برتر، قهرمانی تیم قطعی شده باشد، بازی‌های پایانی سخت می‌شود و شاید بازیکنان انگیزه لازم را هم نداشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید تقسیم انرژی کنیم. هم بازیکنان را باید به شرایط مسابقه با استقلال برسانیم و به آنها هم استراحت بدهیم. برنامه‌ریزی خیلی سختی داریم که سعی کردیم این اتفاق بیفتد.

گل‌محمدی افزود: با تمام توان مقابل سایپا بازی می‌کنیم تا آنها را ببریم. سایپا با توجه به شرایطش در جدول پرتلاش خواهد بود و انگیزه خواهند داشت تا ما را ببرند.

وی یادآور شد: پرسپولیس در بازی‌های دوستانه هم برای بردن تلاش می‌کند و بازی تشریفاتی برای ما معنا ندارد. می‌خواهیم بازی خوبی را انجام دهیم تا به اهداف خودمان برای بازی با دربی داشته باشیم.

گل‌محمدی درباره تغییرات احتمالی در ترکیب پرسپولیس تصریح کرد: هم در ترکیب اصلی و هم تعویض‌ها تغییراتی را خواهیم داشت.

وی درباره تمرکز بازیکنان روی دربی خاطرنشان کرد: آنها انسان هستند و ربات نیستند. ۱۵-۱۶ ماه است لیگ ادامه دارد و این موضوع کار را برای مربیان سخت کرده است. امیدوارم از لحاظ روحی و روانی و هم فیزیکی به شرایط مناسب تا دربی برسیم.

گل‌محمدی درباره لیست خرید و مازاد تیم تصریح کرد: دیروز با بازیکنان در این باره صحبت کردم. وقتی پایان فصل می‌شود گمانه زنی هم انجام می‌شود و تنها مختص پرسپولیس نیست. بعضی از رسانه‌ها که تعداد آنها خیلی کم است دنبال ایجاد حاشیه برای تیم هستند و دنبال این هستند که آرامش تیم را به هم بزنند. به باشگاه هم گفتم حفظ همه بازیکنانمان اولویت بسته شدن تیم است. بعد از ماندن بازیکنان فعلی سراغ نقل و انتقالات می‌رویم. باید اول خیالمان راحت شود و سپس ببینیم در چه پست‌هایی بازیکن می‌خواهیم.

سرمربی سرخپوشان تاکید کرد: البته فرصتی نیست و واقعا تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند زمان ندارند. ضمن اینکه شنیده‌ام می‌خواهند فیفادی را هم برگزار کنند که ظلم بزرگی در حق نمایندگان آسیایی است. از فدراسیون می‌خواهم بحث فیفادی را تعطیل کنند. بازی‌های تیم ملی یک سال دیگر برگزار می‌شود و دلیلی ندارد تیم ها را خسته و ناتوان به آسیا بفرستیم.

او گفت: اگر این قضیه رقم بخورد و نتیجه نگیریم مقصر فدراسیون است. نباید خسته به آسیا برویم. اگر غیر از این باشد همین جا می‌گویم تمام تیم‌های ایرانی بدون شک حذف می شوند. باید بازی تدارکاتی خوب و برنامه خوب داشت. فرصت نقل و انتقالاتی اندک است. اگر رعایت نشود شکست می‌خوریم.

یحیی در پایان با تمجید از شیخ دیاباته خاطرنشان کرد: باید از دیاباته تشکر کنم. البته نه بخاطر اینکه قهرمانی ما را تبریک گفت بلکه او صحبت‌های خوبی انجام داد. من واقعا از صحبت‌های دیاباته لذت بردم. خیلی زیبا صحبت کرد. او نشان داد به غیر از اینکه بازیکن بزرگی است انسان بزرگی هم هست. خوشحالم او در فوتبال ایران حضور دارد، خیلی وقت است چنین صحبت‌هایی را از یک خارجی در فوتبال ایران نشنیده بودیم و برایم شگفت‌انگیز بود. از او تشکر می‌کنم و برایم صحبت‌هایش زیبا بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار