تسویه حساب سرویس مدارس شهر شیراز با اولیای دانش‌آموزان متقاضی بازگشت قسط سوم

شیراز (پانا) - مدیر مالی سرویس مدارس شهر شیراز با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس از باز پرداخت مازاد سرویس دانش‌آموزان به حساب اولیای متقاضی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تسویه حساب سرویس مدارس شهر شیراز با اولیای دانش‌آموزان متقاضی بازگشت قسط سوم

علیرضا قبادی امروز در گفت ‌و گو با پانا افزود: بیش از ۴۶ هزار دانش‌آموز نسبت به پرداخت قسط سوم هزینه سرویس خود اقدام کرده بودند که با توجه به تعطیلی مدارس و شیوع کرونا به عنوان مازاد لحاظ شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمهیدات بازگشت این وجه به حساب اولیا فراهم شد.

او با اشاره به اینکه پس از تایید مصوبه کارگروه ماده ۱۸ توسط فرمانداری شیراز مورخ ۲۹ خرداد ماه جاری، مبنی بر بازگشت مازاد پرداختی به اولیا، بلافاصله شرایط دریافت شماره حساب از اولیا مهیا شد، گفت: خانواده ها تا پایان تیر ماه مهلت داشتند تا با ورود به سامانه درخواست خود را مبنی بر برگشت وجه و ارائه شماره حساب ثبت کنند و یا نگه‌ داشتن مبلغ به عنوان اعتبار سال آینده سرویس دانش‌آموز را انتخاب کنند.

او با اشاره به اینکه حدود ۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر از اولیا در این زمان درخواست برگشت وجه را در سامانه ثبت کردند، گفت: از آنجا که به منظور سهولت کار خانواده‌ها از آنان شماره کارت خواسته شده بود، و شماره کارت‌های ثبت شده متعلق به بیش از ۳۰ بانک بود، روند بازگشت وجه نیاز به هماهنگی‌ و همراهی بانک‌ها داشت.

او ضمن تشکر از کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و سرپرستی بانک‌های استان فارس که حداکثر همکاری را با سازمان دانش‌آموزی برای برگشت این وجوه داشته‌اند، گفت: خوشبختانه این امر به پایان رسید و ۲۵ هزار نفر از اولیای دانش‌آموزان وجه واریزی خود را دریافت کرده‌اند.

قبادی افزود: در حال حاضر تنها حدود ۵۰۰ نفر از اولیا وجه خود را دریافت نکرده‌اند که علت آن ثبت شماره کارت اشتباه، انقضاء تاریخ اعتبار برخی کارت‌ها یا اشتباه در ثبت اسم بانک در سامانه توسط اولیاء بوده که از هفته آینده به آنان اطلاع رسانی می‌شود تا وارد سامانه شوند و اطلاعات خود را تصحیح کنند.

مدیر مالی سرویس مدارس شهر شیراز ادامه داد: خانواده‌هایی که تقاضای برگشت وجه نیز دارند و در مرحله قبل گزینه اعتبار کیف پول را انتخاب کرده‌اند این امکان را دارند که مجدد وارد سامانه شده و ضمن ثبت تقاضای برگشت وجه شماره حساب خود را وارد کنند.

قبادی در پایان با تاکید بر اینکه وجوه سرویس مدارس در حساب جاری مدرسه که حساب دولتی است و هیچ‌گونه سودی به آن تعلق نمی‌گیرد، واریز و نگهداری ‌می‌شود گفت: شایعات پیرامون سود حساب کاملا اشتباه و بی اساس است و مسؤولان مربوطه و نهادهای نظارتی ذیصلاح کاملا به این امر واقف هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار