آغاز ‌آزمون سراسری ۹۹ با گروه آزمایشی هنر

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: در آبادان همزمان با سراسر کشور ۲۰۳ داوطلب گروه آزمایشی هنر برای تحقق اهداف خود در این آزمون به رقابت پرداختند .

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

حبیب اله رمضانی در گفت و گو با پانا اعلام کرد :۲۰۳ داوطلب در گروه آزمایشی هنر شرکت کردند که از این تعداد ۱۵۹ زن و ۴۴ مرد آموخته های خود را بر روی کاغذ آوردند تا در یک رقابت سالم به هدف خود برسند .

او به حوزه برگزاری آزمون هنر اشاره کرد و افزود: حوزه های دبیرستان صدیقه کبری (س) و تالار معلم آبادان امروز پذیرای داوطلبانی بودند که علاقمندی تحصیلی خود را با انتخاب گروه آزمایشی هنر نشان دادند.

رمضانی خاطر نشان کرد: تمام تهمیدات لازم برای پیشگیری از ابتلا داوطلبین به بیماری کووید ۱۹ اتخاذ شده است و کارشناسی سلامت و تندرستی آموزش و پرورش، دانشکده علوم پزشکی، مرکز بهداشت بر رعایت پرتوکول های وزارت بهداشت و درما در این حوزه ها نظارت داشتند.

رمضانی در ادامه توضیح داد: امسال ۳ هزار و ۹۸۱ داوطلب طی چهار روز در گروه های آرمایشی مختلف شرکت دارند که به تفکیک ، گروه آزمایشی هنر ۲۰۳، ریاضی و فنی ۴۶۷، علوم انسانی ۶۱۵، علوم تجربی ۱ هزار ۵۹۳، زبان خارجی۱۰۳ داوطب برای کسب نتیجه دلخواه تلاش می کنند.


معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان خاطر نشان کرد : این رقابت که حاصل سال‌ها تلاش و کوشش ۳ هزار ۹۸۱ داوطلب عزیز شهرستان است با آرامش کامل برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار