پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

سال تحصیلی جدید هیچ دانش آموزی خارج از سیستم آموزش و پرورش نخواهد بود

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان از تدوین برنامه هفتگی برای وضعیت های مختلف خبر داد و گفت سال تحصیلی جدید هیچ دانش آموزی خارج از سیستم آموزش و پرورش نخواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سال تحصیلی جدید هیچ دانش آموزی خارج از سیستم آموزش و پرورش نخواهد بود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در محل اردوگاه الغدیر تبریز گفت: آموزش و پرورش از مجموعه هایی بود که بخاطر مسائل دوران کرونا بیشترین تاثیر را گرفت و باعث آسیب های جدی در حوزه آموزشی و پرورشی شد.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی هماهنگ با سیاست های کلان کشور و تدابیر هوشمندانه وزیر محترم برنامه های متعددی را در حوزه پیشگیری از توقف آموزش انجام داده، گفت: از اول اردیبهشت ستاد آموزش های مجازی با سناریوهای مختلف پیگیر وضعیت آموزشی مدارس و دانش آموزان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه از تدوین برنامه هفتگی برای هر سه وضعیت قرمز، زرد و سفید خبر داد و تاکید کرد: برای بازگشائی مدارس جای هیچ گونه نگرانی نیست و ظرفیت ها و روش های جدیدی در حوزه اموزش و پرورش ایجاد شده است.

پاشایی ابراز کرد: رویکرد اصلی دستگاه تعلیم و تربیت استان سلامت دانش آموزان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی است و در 15 شهریور ماه نزدیک 9 هزار مدرسه دولتی و غیردولتی در استان سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

وی یادآور شد: به تناسب تمامی مناطق و نواحی در هر سه وضعیت ممکن برنامه آموزشی تدوین شده است به طوری که هیچ دانش آموزی خارج از سیستم آموزش و پرورش نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار