جزئیات قرارداد مهدی طارمی با پورتو افشا شد؛ آقای گل پرسپولیسی پول کهکشانی می‌گیرد

تهران (پانا) - آقای گل محبوب پرسپولیسی‌ها روز به روز اوضاعش بهتر از قبل می‌شود و حالا با رسیدن فصل نقل و انتقالات تابستانی، او تبدیل به دومین بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال ایران خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات قرارداد مهدی طارمی با پورتو افشا شد؛ آقای گل پرسپولیسی پول کهکشانی می‌گیرد

مهدی طارمی که با درخشش در پرسپولیس و کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران توانست با سرعت بالا مسیر رشد را سپری کند،با عملکرد خوب خود تبدیل به مهاجم شماره یک تیم ملی فوتبال ایران شود، در ادامه روند رو به رشد خود پس از درخشش خیره کننده در لیگ برتر پرتغال، آماده چالشی جدید، جذاب و البته سخت‌تر خواهد شد.

شایعه ترکیه را باور نکنید

مهاجم سابق پرسپولیس که تابستان سال گذشته برای اولین بار راهی فوتبال اروپا شد و به تیم ریو آوه در لیگ برتر پرتغال پیوست، از همان هفته‌های ابتدایی ستاره تیمش بود و با عملکرد خوبی که داشت هم ریو آوه را به سهمیه لیگ اروپا رساند و هم خودش عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال را بدست آورد؛ وضعیتی که مشتری‌های خرید مهدی طارمی را فعال‌تر کرد و این مهاجم که در نقل و انتقالات زمستانی 2020 هم با پیشنهادهایی بزرگی روبرو شده بود، با رسیدن فصل نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادهایی گران قیمت‌تر را دریافت کند.

هر چند یکی از رسانه‌های معتبر ترکیه‌ای طی روزهای گذشته با انتشار خبری مدعی شده بود که باشگاه فنرباغچه به صورت جدی خواهان جذب مهدی طارمی است، اما براساس اخباری که رسانه‌های پرتغالی منتشر کرده‌اند و به نظر می‌رسد با توجه به نزدیک بودن این رسانه‌ها به باشگاه ریو آوه، اخبار آنها قابل اعتمادتر باشد؛ کار انتقال مهدی طارمی به پورتو نهایی شده است و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را باید در فصل جدید بازیکن قهرمان لیگ پرتغال دانست.

جزئیات قرارداد نجومی مهدی طارمی با پورتو

اما یکی از روزنامه‌های معتبر پرتغال که عکس مهدی طارمی را روی جلد خود برده بود، علاوه بر اینکه بر قطعی شدن حضور طارمی رد پورتو تاکید کرد، جزئیاتی از قرارداد این بازیکن را هم افشا کرد که می‌تواند جالب توجه باشد. براساس خبری که روزنامه ابولا منتشر کرده است، مهدی طارمی با پورتو قرارادادی 4 ساله امضا و با قیمت 6 میلیون یورو امضا خواهد کرد که به پول ملی ایران رقمی نزدیک به 160 میلیارد تومان خواهد شد.

پیش از این علیرضا جهانبخش با انتقالی به ارزش 17 میلیون پوند گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران بود و حالا طارمی هم تبدیل به دومین بازیکن گران قیمت ایران می‌شود.

البته نکته‌ای که به نظر می‌رسد کاملا واقعی باشد این است که پورتو در قبال هزینه‌ای که برای مهدی طارمی انجام خواهد داد روی فروش این بازیکن برنامه‌ریزی کرده و امیدوار است در سال‌های ابتدایی حضور این مهاجم ایرانی در ترکیبش، مقدمات فروش او به تیمی مطرح را فراهم کند تا از قبال مهدی طارمی درآمدزایی خوبی داشته باشد. روندی که درباره ریو آوه به وقوع پیوست و این تیم بنابر ادعای رسانه‌های پرتغالی مبلغ 10 میلیون یورو بابت فروش مهدی طارمی به پورتو دریافت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار