کنکور سراسری پردیس با 1529 داوطلب درحال برگزاری است

پردیس (پانا)- بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای چهارشنبه 29 ، پنج شنبه 30 ، جمعه 31 مرداد ماه و شنبه اول شهریور ماه همراه با کنکور سراسری درکشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوب، با برنامه ریزی و همکاری سپاه پاسداران ، شهرداری ها ، اداره بهداشت و سلامت برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کنکور سراسری پردیس با 1529 داوطلب درحال برگزاری است

مصطفی حسنوند مدیر اداره آموزش و پرورش پردیس با آرزوی موفقیت برای کلیه دانش آموزان و داوطلبان شرکت کننده، افزود: از این تعداد شرکت کننده در کنکور سراسری شهرستان پردیس 183 نفر در رشته هنر، 249 نفر در رشته ریاضی، 580 نفر علوم تجربی، 316 نفر در رشته علوم انسانی و 201 نفر نیز در رشته زبان‌های خارجه شرکت می کنند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش شهرستان پردیس با بیان اینکه در این شرایط کرونا، حفظ سلامت داوطلبان و همچنین صحت و برگزاری سلامت کنکور اولویت اول ما است؛ گفت: به جهت آرامش و رفاه داوطلبان کنکور و همچنین رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، چیدمان صندلی های حوزه های آزمونی با فاصله 180 سانتی متر چیده شده و از نظر بهداشتی، فضا، سیستم های سرمایشی، صوتی و .. آماده شده است.

او تاکید کرد: با افزایش روزهای برگزاری کنکور از ۲ روز به ۴ روز، حوزه های برگزاری کنکور پس از هر آزمون ضدعفونی خواهد شد تا برای آزمون روز بعد مشکلی نداشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس اظهار امیدواری کرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط داوطلبین، کنکور امسال به نحوه مطلوب برگزار شود.

گفتنی است در آزمون کنکور سراسری سال 99 که روزهای چهارشنبه 29، پنج شنبه 30، جمعه 31 مردادماه و شنبه اول شهریور ماه برگزار می شود، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان هنر در صبح روز چهارشنبه مورخ 99/05/29، داوطلبان علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنج­شنبه مورخ 99/05/30، داوطلبان علوم تجربی در صبح جمعه مورخ 99/05/31و داوطلبان زبان های خارجی در صبح روز شنبه مورخ 99/06/01برگزار می شود .

لازم به یادآوری می باشد، آمار ذکر شده شامل داوطلبان پایه دوازدهم نظام جدید و نظام قبلی آموزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار