فولادوند: حتی یک دانش آموز نباید از تحصیل جا بماند

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی مدیران10 منطقه آموزش و پرورش شهر تهران با موضوع بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل شهر تهران در محل اداره کل شهر تهران تشکیل شد. گفتنی است پیش از این در روز دوشنبه این نشست با حضور مدیران9 منطقه دیگر از آموزش و پرورش شهر تهران تشکیل شده بود.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: حتی یک دانش آموز نباید از تحصیل جا بماند

مدیرکل شهر تهران در این نشست از مدیران مناطق خواست تا شاخص های تعیین شده در پروژه مهر را با دقت پیگیری کنند.

وی با تاکید بر دقت بر شاخص های پایه های جدیدالورود و مدارس خاص گفت: امتحانات شهریورماه تا آخرین روز برگزاری جدی و مهم است و باید با جدیت پیگیری شود. همچنین در سامانه دسترسی پیش‌بینی شده تا مشخص شود دانش آموز قرار است از چه طریقی آموزش ببیند. یک دانش آموز هم برای ما مهم است و باید پیگیری شود تا از تحصیل جا نماند.
وی افزود: تامین و توزیع و کتب درسی مهم است. نقل و انتقالات در روزهای پایانی خود است. همچنین ساماندهی معلمان و صدور ابلاغ را از وزارتخانه پیگیری کرده ایم تا سریعتر انجام شود.
فولادوند گفت: آموزش معلمان برای استفاده از فضای مجازی جدی گرفته شود و کسانیکه اصلا توجهی به فضای مجازی نداشته اند توسط مدیران مناطق پیگیری و رسیدگی شود تا امسال عدالت در میان معلمان رعایت شود.
فولادوند با تشکر از حوزه استثنایی گفت: اداره استثنایی شهر تهران در فصل تابستان در موضوع تولید محتوا و همچنین در موضوع سنجش سنگ تمام گذاشتند. در شرایط فعلی به هیچ عنوان وضعیت زردی برای مدارس استثنایی وجود نداریم، زیرا اکثرا دارای بیماری های زمینه ای هستند و شرایط شان یا قرمز است یا سفید.
فولادوند با اشاره به اینکه مانور شروع سال تحصیلی در روزهای یکم تا پنجم شهریورماه حتما برگزار می شود، گفت: معاونین اداره کل شهر تهران در بین مناطق تقسیم می شوند تا نحوه شروع سال تحصیلی را از نزدیک رصد کنند.
وی با اشاره به اینکه در دهه اول محرم مدارس شهر تهران مسئولیت اسکان هیئت های مذهبی را دارند، گفت: حتما با جدیت پیگیری می شود تا مدارس در روزهای پایانی و همزمان با آغاز سال تحصیلی ضدعفونی شده باشند.
همچنین در ابتدای نشست هر کدام از مدیران مناطق درباره برنامه های انجام شده و میزان آمادگی مدارس شان برای بازگشایی مدارس در تاریخ15شهریور درباره توزیع کتب درسی، انتصاب مدیران، ساماندعی نیروی انسانی و سخن گفتند.
در این نشست پانته آ دری، معاون متوسطه شهر تهران به عنوان مسئول پروژه مهر اداره کل شهر تهران از روند شروع و پیشبرد پروژه مهر99 سخن گفت.
شهناز کریمی، رییس اداره استثنایی درباره برگزاری امتحانات شهریور استثنایی ها و توزیع کتب درسی مدارس با نیازهای ویژه که توسط اداره استثنایی انجام می شود و انتخاب و انتصاب مدیران و انجام مصاحبه های تخصصی و نقل و انتقالات این حوزه و استمرار فعالیت بازنشستگان و میزان ساعت حق التدریس هایی که نیاز دارند سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار