رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری :

از ظرفیت ماه محرم برای تداوم کمک‌های مؤمنانه استفاده شود

شهرری(پانا) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری عنوان کرد با توجه به محدودیت و ممنوعیت توزیع نذورات در این ماه، می‌توان از فضای ماه محرم برای تداوم کمک‌های مؤمنانه استفاده کرد و دست نیازمندان را گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
از ظرفیت ماه محرم برای تداوم کمک‌های مؤمنانه استفاده شود

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، حجت‌الاسلام والمسلمین کنگرلو در نشست سالیانه هیئت‌های مذهبی شهر کهریزک که با حضور امین بابایی بخشدار کهریزک، حجت‌الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک برگزار شد، با تأکید بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم‌عزاداری ماه محرم و صفر اظهار کرد: نحوه برگزاری عزاداری نیاز به وحدت رویه و انسجام بیشتری دارد و هدف ما برگزاری مراسم همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

او همچنین بیان کرد: هیئت‌های مذهبی برای گرفتن مجوز باید به سامانه بیرق یا اداره‌های مربوطه مراجعه کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری ادامه داد: امسال فضای محرم در بستر فضای مجازی در گروه‌ها و کانال‌های مجازی بیشتر پرداخته می‌شود به همین سبب بخشی از برنامه‌ها در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

کنگرلو با بیان اینکه مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی تحت تأثیر شرایط کرونا قرار گرفته است، گفت: امسال ویژه برنامه‌های محرم در فضاهای بسته ممنوع شده و براساس ضوابط و مقررات لازم اجرا خواهد شد و با هیئت‌هایی که ضوابط بهداشتی و پروتکل‌ها را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

او همچنین تصریح کرد: با توجه به محدودیت و ممنوعیت توزیع نذورات در این ماه، می‌توان از فضای ماه محرم برای تداوم کمک‌های مؤمنانه استفاده کرد و دست نیازمندان را گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در این شرایط سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت و طی جلسات مشترک، سعی بر ساماندهی مراسم این ماه بر اساس پروتکل‌های بهداشتی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار