معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

رشد 3/5 درصدی جمعیت دانش آموزی شهرستان های استان تهران

تهران(پانا)- با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ، نشست تخصصی پروژه مهر ویژه بازگشایی مدارس در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
رشد 3/5 درصدی  جمعیت دانش آموزی شهرستان های استان تهران

در این جلسه یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با اشاره به شرایط پیش آمده به واسطه بیماری کرونا در سطح جهانی گفت: تغییرات همیشه با مقاومت روبروست، اما باید با همه دشواری ها رو به جلو گام برداشت و با شرایط جدید اقدامات نو صورت داد.

او با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در آستانه بازگشایی مدارس گفت: در ساماندهی نیروی انسانی در استان تلاش شد با رفتار مسئولانه، ایجاد فضای واقع بینانه، تکیه بر داشته های منابع انسانی و جلوگیری از تصمیمات هیجانی و غیر کارشناسی بتوانیم به یک جمع بندی درست و قابل قبول دست یابیم.

بهارلو با تاکید بر افزایش 3/5 درصدی جمعیت دانش آموزی شهرستان های استان تهران در سال جاری، اظهار کرد: همه ساله چیزی در حدود یک منطقه آموزشی به شهرستان‌های استان تهران اضافه می‌شود که نیازمند برنامه‌ریزی در فراهم کردن امکانات تحصیلی این دانش‌آموزان جدید الورود هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به ساماندهی 45 هزار و 935 نفر پرسنل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تصریح کرد: تلاش کرده ایم با بکارگیری معلم تمام وقت، استفاده بهینه از نیروهای بازنشسته، برون سپاری رشته های کاردانش و بکارگیری نیروهای حق التدریس، کسری نیروی انسانی استان را تامین کرده تا در آغاز سال تحصیلی با کمترین مشکل روبرو شویم.

او ارتقای مهارت های حرفه ای معلمان را از دیگر تلاش‌های این معاونت در استانه سال تحصیلی جدید دانست و افزود: ارتقای مهارت‌های تدریس در فضای مجازی از اولویت های اصلی بود که با دوره های فشرده ضمن خدمت تلاش شد اطلاعات لازم در این حوزه در اختیار همکاران محترم فرهنگی استان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار