درآمد اموال مازاد دولتی برای فعال سازی پروژه ها هزینه می شود

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل خبر داد درآمد حاصل از اموال مازاد دولتی برای فعال سازی پروژه های استان و رونق اقتصادی هزینه می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
درآمد اموال مازاد دولتی برای فعال سازی پروژه ها هزینه می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه کارگروه مولد سازی دارایی های دولت تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع دولتی، واگذاری اموال مازاد و بلا استفاده می تواند در جبران کسری اعتبارات جاری و عمرانی موثر باشد.

او بیان کرد: اموال مازاد دستگاهها توسط اداره کل اقتصادی و دارایی استان با طی روند قانونی به مزایده گذاشته شده و درآمد حاصل از آن به بودجه استانی افزوده می شود.

استاندار اردبیل گفت: دفتر فنی استانداری نسبت به تعیین کاربری این املاک اقدامات لازم را انجام می دهد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در این جلسه گفت:در عرض ۲۰ روز گذشته ۳۴ مورد اموال غیر منقول دارایی های دولت در استان شناسایی شده است.

علیرضا نوروزی افزود:این پرونده ها به وزارت اقتصاد و دارایی احاله شده تا با تایید این وزارتخانه مجوز فروش این اموال را کسب کنیم.

او بیان کرد: بعد از دریافت مجوز ،این ۳۴ اموال برای فروش به مزایده گذاشته می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تصریح کرد: ۵۰ درصد از عواید حاصل از فروش بر اساس قانون و مصوبه هیات دولت ،با تایید سازمان برنامه و بودجه صرف تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام استان هزینه می شود.

نوروزی اظهار کرد: مابقی مبلغ صرف پرداخت پاداش بازنشستگی و مطالبات بازنشستگان و پرداختی های مربوط به حقوق های پرسنلی و هزینه های جاری دستگاهها می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار