دانش‌آموزان در شرایط برابر و مساوی درامر برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند

تهران(پانا)- آیین اختتامیه مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در بخش آوایی ۲۸ مردادماه، با حضور مسئولان و مدیران آموزش و پرورش برگزار شد که از سوی شبکه قرآن و معارف سیما و همزمان از اپلیکیشن شاد پخش شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در شرایط برابر و مساوی درامر برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به گزارشی از فرآیند برگزاری این دوره از مسابقات گفت: بخش مقدماتی مرحله کشوری مسابقات با دریافت آثار دانش‌آموزان راه‌یافته از استان‌ها به مرحله کشوری آغاز شد.

او با اشاره به این که مرحله مقدماتی ۱۰ روز طول کشید، افزود: این مرحله با استفاده از بستر فضای مجازی و با محوریت شبکه شاد و دیگر شبکه‌ها برای ارتباط منظم بین داوران و دانش‌آموزان انجام شد و همچنین پیش از برگزاری این مرحله، برای آمادگی بیشتر دانش‌آموزان و داوران، مانور سه‌روزه‌ برگزار شد.

هاشمی با اشاره به این موضوع که تلاش مجموعه از صف تا ستاد براین بود که دانش‌آموزان در شرایط برابر و مساوی در امر برگزاری مسابقات و داوری مسابقات حضور پیدا کند و عدالت هم در امر اجرای مسابقات و هم داوری و هم فرآیند برگزاری مسابقات رعایت شود، ادامه داد: از دانش‌آموزان که با سعه صدر و همراهی، اجرای فرآیند مسابقات را مساعد کردند، سپاسگزارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار