نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مازندران با استاندار دیدار کردند

ساری (پانا) - 4 نماینده منتخب مجلس دانش‌آموزی مازندران امروز با احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مازندران با استاندار دیدار کردند

مجلس دانش‌آموزی کشور 150 عضو دارد که یلدا محمدی فیروزجایی، ستایش فلاحتی، ابوالفضل علی‌نژاد و محمد محمدی 4 عضو منتخب دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی مازندران هستند. این چهار نماینده امروز با احمد حسین‌زادگان استاندار و علی‌رضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در استانداری دیدار کردند.

علی‌اصغر قیصری مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران در ابتدای این دیدار گفت: «زمانی که در پی شیوع اپیدمی کرونا و تعطیلی مدارس در زمستان 98، برگزاری انتخابات حضوری دهمین دوره مجلس و بیست‌ویکمین دوره شورای دانش‌آموزی در 20 استان باقی‌مانده امکان‌ناپذیر شد، تمهیداتی اتخاذ شد تا انتخابات این استان‌ها به صورت آنلاین برگزار شود.»

او یادآور شد که انتخابات مازندران 14 مرداد برای نخستین بار به صورت مجازی و آنلاین از طریق سامانه انتخابات الکترونیکی برگزار شد. اعضای منتخب مجلس به مدت دو سال در این سمت فعالیت خواهند داشت.

به گفته قیصری 125 عضو دختر و 125 عضو پسر شورای دانش‌آموزی مازندران در این انتخابات شرکت کردند تا در نهایت 7 عضو دختر و 7 عضو پسر شورای دانش‌آموزی استان و 2 عضو دختر و 2 عضو پسر مجلس دانش‌آموزی مازندران انتخاب شوند.

انتقادات دانش‌آموزان زمینه‌ساز پویایی آموزش و پرورش است

علی‌رضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران در این نشست حضور دانش‌آموزان عضو شورا و‌مجلس در عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در آموزش‌وپرورش را مهم برشمرد و گفت: «اعضای مجلس دانش‌آموزی ابلاغ مشاور این‌جانب را دریافت کرده‌اند تا از ظرفیت آنان بهره بریم زیرا معتقدیم که انتقادات دانش‌آموزان زمینه‌ساز پویایی آموزش و پرورش و بروز خلاقیت‌ها و ایجاد شادابی در دانش‌آموزان است.»

او خطاب به این چهار عضو مجلس دانش‌آموزی گفت که اداره کل آموزش و پرورش خانه‌ی شماست و هر زمانی پیشنهادی داشتید به ما انتقال دهید.

سعدی‌پور تأکید کرد که تلاش امروز ما تمرکز بر گسترش سمن‌های دانش‌آموزی و ارتقای جایگاه آن است: «عضویت در سمن‌های دانش‌آموزی باید در مازندران به یک فرهنگ تبدیل و نهادینه شود تا بتوان از ظرفیت وجودی شورای دانش‌آموزی در معنای عام آن در همه زمینه‌ها بهره برد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار