داریوش ارجمند: تلویزیون در ایام کرونا عملکرد قابل قبولی نداشته است

صدا و سیما هر فیلم و سریالی که در چنته داشت را در شش ماه اخیر پخش کرده است

تهران (پانا)-داریوش ارجمند معتقد است تلویزیون در ایام کرونا عملکرد قابل قبولی نداشته است و این درحالی است که در شش ماه گذشته هر فیلم و سریالی که در چنته داشته را پخش کرده است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
داریوش ارجمند:  تلویزیون در ایام کرونا عملکرد قابل قبولی نداشته است

داریوش ارجمند در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره عملکرد تلویزیون در ایام کرونا گفت: «به نظر من عملکرد تلویزیون در این ایام دو بخش داشته است، یا سعی کرده مردم را در خانه بنشاند و با فیلم و سریال و مسابقه سرگرم کند برنامه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را تبلیغ می‌کردند پخش کرده است.»

وی ادامه داد: «در بخش پخش فیلم و سریال تلویزیون هر آرشیو یا تولیداتی که در چنته داشت برای مردم به نمایش گذاشت اما در کل به نظرم شاهد عملکرد قابل قبولی از جانب تلویزیون نبودیم، اگر بخواهیم با دید باز به این مسئله نگاه کنیم متوجه اینکه این رسانه می‌توانست بسیار قوی‌تر نیز ظاهر شود می‌شویم.»

این بازیگر درباره پخش سریال‌های تکراری تلویزیون عنوان کرد: «ماه محرم نزدیک است و قطعا از این به بعد شاهد پخش سریال‌های مناسبتی تکراری چون مختارنامه خواهیم بود، چون بخشی از این سریال به محرم باز می‌گردد توسط صداوسیما پخش می‌شود، اگر این سریال را به نمایش نگذارند چه چیزی برای سرگرم کردن مردم پخش کنند؟ صداوسیما که بودجه کافی برای تولید سریال ندارد پس باید با همین منوال سر کنیم.»

صداو سیما لطف کند بر تولیدات خودش نظارت کند/ از سینما بقالی بدم می آید

ارجمند درباره نظارت صداوسیما بر سریال‌های شبکه خانگی گفت: «صداوسیما اگر لطف کند و فقط بر همین تولیدات خودش نظارت کند زحمت کشیده است. اگر این نظارتی که می‌کند مفید بود و مردم را جذب کرد به سریال‌های شبکه خانگی نیز ورود کند. هیچ هیچکدام از سریال‌های شبکه خانگی را تا به حال تماشا نکرده‌ام، از سینما بقالی بدم می‌آید اینکه برود و از سوپرمارکت فیلم و سریال بخرم برایم اصلا جالب نیست.»

نمی دانم تکلیف ساختمان های رها شده سینما چه می شود

این بازیگر درادامه صحبت‌هایش درباره اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی تصریم کرد: «اکران آنلاین فیلم‌ها کار خوبی است، به هرحال مردم باید این فیلم‌ها را به هرطریقی ببینند. اما سوالم اینجاست حالا تکلیف سینما چه می‌شود، تکلیف ساختمان‌های رها شده سینما چیست. در هر سینما چندین نفر کار می‌کنند پس تکلیف آن‌ها چه می‌شود.»

وی ادامه داد: «در همه جای دنیا تلویزیون کابلی وجود دارد، امروزه همه گوشی هوشمند دارند و به هر برنامه و فیلمی که دوست داشته باشند دسترسی دارند. در ایام کرونا دانش‌آموزان برای تعلیم و تربیت مجبور بودند به صورت آنلاین با تبلت و گوشی درس بخوانند اما بسیاری از آن‌ها به خاطر اینکه وسیله‌ای برای حضور در کلاس‌های آنلاین ندارند نمی‌توانند درس بخوانند.»

من هنوز قرن بیست و یکمی نشدم /فیلمنامه ها چنگی به دل نمی زند

بازیگر سریال ستایش خاطر نشان کرد: «بنده اصلا نمی‌دانم فیلیمو چیست یا اکران آنلاین به چه صورت است، همه جا گفته‌ام قدیمی هستم و به گفته بسیاری از دوستان بزرگوار من هنوز وارد قرن بیست و یک نشده‌ام. مدتی گوشی هوشمند خریدم تا با فرزندانم که خارج از ایران تحصیل می‌کردند ارتباط داشته باشم اما الان دیگر ندارم.»

وی با اشاره به فعالیت‌های جدید خود گفت: «این روزها فقط فیلمنامه‌های جدیدی که به دستم می‌رسند را مطالعه می‌کنم اما هیچکدام چنگی به دلم نمی‌زنند.»

ارجمند ادامه داد: «امیدوارم کرونا از روی زمین برداشته شود و خداوند نگاهی به بندگانش کند. مشکل اصلی فعلا کروناست، این روزها دائما به این فکر می‌کنم که اگر در خانواده‌ای حتی یک نفر کرونا بگیرد چه بر سرشان می‌آید.»

امام حسین شهید شد که به ما چیزی یاد دهد / هیچ چیز نباد باعث شود عزاداری امام حسین را عقب بیندازیم اما هر کاری راه و روش خودش را دارد و می‌توان با رعایت پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت گفته عزاداری کرد و جان هیچکس را هم در خطر نینداخت.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم گفت: «چند روز پیش شنیدم کسی می‌گفت بر در ورودی یکی از حسینیه‌ها نوشته‌اند (اینجا شفاخانه است بدون ماسک وارد شوید) امام حسین به خاطر ما شهید شد که چیزی بهمان یاد بدهد، حالا کسی که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی عزاداری می‌کند و به هیچکس حتی پرستاران بیچاره‌ای که شبانه روزی زحمت می‌کشند و در زیر لباس‌های مخصوص جانشان به لبشان می‌رسد نیست نمی‌دانم دینداری‌اش قبول است یا نه.»

وی ادامه داد: «خودم نوکر امام حسین هستم و به نظرم هیچ چیزی نباید باعث شود عزاداری‌مان برای امام حسین را به تعویق بیاندازیم اما هر کاری راه و روش خاص خود را دارد، می‌توان با رعایت پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت گفته عزاداری کرد و جان هیچکس را هم در خطر نینداخت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار