رقابت بیش از 6 هزار داوطلب کنکور سراسری در مرودشت

مرودشت (پانا)- مدیر آموزش و پرورش مرودشت از آمادگی این اداره برای برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت بیش از ۶ هزار داوطلب از این شهرستان در این آزمون شرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از 6 هزار داوطلب کنکور سراسری در مرودشت

در حاشیه برگزاری پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت مرتضی چراغی گفت: چهارشنبه تا شنبه کنکور سراسری با بیش از ۶ هزار داوطلب به ترتیب در رشته‌های هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان خارجه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه همه تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان انجام شده بیان کرد: اشتباه و همکاری در برگزاری کنکور سراسری قابل توجیه نیست و همه تلاش عوامل اجرایی این است که درصد اشتباه و سهل انگاری در برگزاری این آزمون سرنوشت ساز به عدد صفر برسد تا حق هیچ دانش‌آموزی ضایع نشود.

چراغی با توجه به اینکه این آزمون از روزهای چهارشنبه در پنج گروه و رشته بین داوطلبان برگزار خواهد شد افزود: در سال گذشته موسساتی که در زمینه کنکور با آموزش و پرورش همکاری داشتند در ارائه خدمات قصوراتی داشتند که در سال پیش‌رو با تشکیل کمیته بازرسی از اعضای متخصص و مجرب نظارت جدی و برنامه‌ریزی شده‌ای را از این موسسات انجام خواهیم داد.

در ادامه برگزاری پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، روح الله کریمی رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیز با تاکید بر اینکه از تمامی حوزه‌های کنکور سراسری در شهرستان توسط کارشناسان مرکز بهداشت بازدید به عمل آمده است بیان کرد اختصاص اتاق ایزوله و ضدعفونی کردن تمامی حوزه‌ها از جمله اقدامات ویژه‌ای است که با کمک آموزش و پرورش و شهرداری مرودشت برای برگزاری کنکور انجام شده است.

رهام پیکری معاون استاندار و فرمانده ویژه شهرستان مرودشت نیز در پایان جلسه اظهار کرد: فرمانداری شهرستان با برگزاری جلسه‌های مکرر درصدد است که امنیت کامل کنکور سراسری را با کمک نیروی انتظامی، آتش نشانی و اورژانس تامین نماید تا داوطلبین با تمرکز کافی به آزمون مشغول شوند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش مرودشت گفت: دستورالعمل اجرایی بازگشایی مدارس در سال جاری از سوی وزارت متبوع ارسال شده و با توجه به ثبت‌نام و جاگیری بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان شهرستان در سطح مدارس شهر این آمادگی وجود دارد تا با در نظر گرفتن شرایط موجود در ۱۵ شهریور سال تحصیلی را آغاز کنیم.

در ادامه برگزاری پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت رئیس شورای آموزش و پرورش اظهار کرد :برای شروع سال تحصیلی تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و به دنبال تولید ماسک با سایز کوچک و دانش آموزی در شهرستان خواهیم بود.


خبرنگار: نگین شعبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار