ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای تفکر مطالبه گری

بیرجند- (پانا) فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: باید تفکر مطالبه گری احیا شود که این امر در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای تفکر مطالبه گری

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در جلسه ویدئو کنفرانس با روسا و دبیران ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های استان خراسان جنوبی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر جزءکارهای اساسی ستاد دانست و افزود: آموزش گروه‌های تذکر لسانی و سازماندهی آنان به عهده بسیج گذاشته شده است.

او ، نهضتحسینی، مطالبه گری و فرهنگسازی با کلید واژه " #بی_تفاوت_نباشیم" را شعار هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر سال جاری دانست و افزود: رسالت بزرگ امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین جد بزرگوارشان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در ادامه گفت: در برخی از مساجد سطح استان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر فعال و در حال سازماندهی گروه‌های تذکر لسانی است.همچنین تشکیل شوراها در سایر مساجد در دستور کار قرار گرفته است.

سردار قاسمی با بیان اینکه در سال جاری مهمترین اولویت‌ها در محورهای مطالبه گری، فضای مجازی، تذکر لسانی و آموزش خواهد بود، گفت: احیای مطالبه‌گری، عدم سکوت و فریاد زدن در مقابل ظلم و بی عدالتی‌ها و فصاحت هم از رسالت‌های ستاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار