تصویب هفت رشته جدید در دانشگاه آزاداسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری

شهرری(پانا) - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری اعلام کرد: هفت رشته جدید در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در این واحد دانشگاهی تصویب شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تصویب هفت رشته جدید در دانشگاه آزاداسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری

به گزارش ایرنا ،دکتر امیر احمری نژاد از تصویب هفت رشته جدید در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ در این واحد دانشگاهی خبرداد و افزود: پذیرش در این هفت رشته براساس سوابق تحصیلی صورت خواهد گرفت.
این مسئول با اشاره به اینکه سیاست های کلی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در زمینه تصویب رشته ها بر اساس چشم‌انداز و استراتژی تدوین شده است، گفت: با احتساب این رشته ها تعداد رشته های دایر در این واحد دانشگاهی به بیش از۲۴۰ رشته تحصیلی افزایش یافته است.

او ادامه داد: در این هفت رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) صورت خواهد گرفت که این رشته ها شامل یک رشته در مقطع کارشناسی پیوسته با محل تحصیل در مجتمع واحد یادگار امام (ره) شهرری با عنوان «مدیریت فرهنگی و هنری» و پنج رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته با عناوین «حرفه ای طراحی و تکنولوژی دوخت»، «مهندسی فناوری کنترل ابزار دقیق»، «سخت افزار کامپیوتر»، «مهندسی فناوری برق مترو»، «آموزش زبان انگلیسی» و کارشناسی پیوسته «مدیریت فرهنگی و هنری» و یک رشته با عنوان «مهندسی نرم افزار کامپیوتر» در مقطع کارشناسی ناپیوسته ویژه مجتمع مادران و محل تحصیل در مجتمع ابوالفتوح رازی است.
احمری نژاد به تنوع رشته های مختلف، موقعیت خوب جغرافیایی، دسترسی آسان از نقاط مختلف شهری و همچنین امکانات، ظرفیت ها و تجهیزات واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری اشاره کرد و افزود: از جمله امکاناتی که دانشجویان این دانشگاه در اختیار دارند می توان به بیش از ۸۰ آزمایشگاه و کارگاه با محیط مناسب و دستگاه های پیشرفته، کتابخانه مجهز با بیش از ۱۷۵ هزار جلد کتاب، سالن های تربیت بدنی و سالن بدنسازی مناسب و مجهز، نمازخانه ها، آشپزخانه مکانیزه، سالن غذاخوری و رستوران، کلینیک سلامت (با حضور پزشک معتمد) اشاره کرد.
او ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری بالغ بر ۲۰ هزار دانشجو در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در شاخه های فنی و مهندسی، هنرو معماری، علم انسانی و علوم پایه مشغول به تحصیل هستند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در پایان یادآور شد: این دانشگاه با بیش از ۱۰۰ هزار فارغ التحصیل نقش به سزایی در ارتقای اهداف عالیه نظام آموزش کشور داشته است و بسیاری از این فارغ التحصیلان جذب موسسات و سازمانهای مختلف شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار