جلسه کارگروه سرویس مدارس منطقه 17برگزار شد

تهران(پانا)- کارگروه سرویس مدارس منطقه17، با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای کمیته سرویس مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه سرویس مدارس منطقه 17برگزار شد

جلسه کارگروه سرویس مدارس منطقه17، با رویکرد بررسی و آسیب شناسی چالش‌ها و مشکلات سال گذشته، نظارت دقیق بر حسن انجام کار پیمانکاران و مدارس، تا اتمام فرایند سرویس سال قبل و همچنین برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای سال تحصیلی آینده برگزار شد.
مهدی نیکبخت ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در طول سال تحصیلی 99-98 بر لزوم شفافیت و ساماندهی مناسب سرویس مدارس به نحوی که امنیت و ایمنی دانش آموزان واعتماد و آرامش والدین تامین شود تاکید کرد.
وی در ادامه افزود: شیوه های نظارتی بر سرویس مدارس، ثبت قراردادها و راهکارهای پیشنهادی برای ساماندهی مناسب سرویس ها بحث و بررسی شود.
نیکبخت گفت: با وجود شرایط پیش آمده در شیوع ویروس کرونا، رسالت آموزش و پرورش منطقه در ساماندهی سرویس مدارس جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان در وضعیتهای مختلف سفید و زرد بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند تا حد زیادی دغدغه خانواده ها را برای حضور فرزندانشان در مدرسه رفع کند.
مهدی نیکبخت افزود: نظارت و کنترل سرویس های حمل و نقل مدارس، با همکاری تمام دستگاه ها، امسال با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت و تاکید کرد تا در راستای نظارت بر سرویس مدارس جلساتی با نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی داشته باشیم. همچنین در جهت آموزش عملی رانندگان اقدامات لازم به عمل آید.
در این جلسه اعضای کارگروه سرویس مدارس، مشکلات پیش رو برای سال تحصیلی آتی و پیشنهاداتی عملی و کارآمد، در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار