دشمن درصدد خدشه وارد کردن به قاطعیت نیروهای مسلح در برخورد با اراذل و اوباش است

تهران ( پانا) - نماینده ستادکل نیروهای مسلح در قرارگاه امام علی (ع) با بیان اینکه زیبنده نیست تا مردم با تحرکات چهار نفر اراذل و اوباش احساس ناامنی کنند، می‌گوید دشمن در صدد است تا به قاطعیت نیروهای مسلح در برابر مجرمان خدشه وارد کند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دشمن درصدد خدشه وارد کردن به قاطعیت نیروهای مسلح در برخورد با اراذل و اوباش است

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "سیدمجید میراحمدی" اظهار داشت: راهبرد دشمن در مقابل با جمهوری اسلامی ایران کاملا روشن و هویدا است، فشار حداکثری که همه منافذ معیشتی، اقتصادی و نظایر آن را بر روی مردم بسته تا آنان را به ستوه آورد.

وی با بیان اینکه دشمن امیدوار است با این ترفند ناامنی ها و شرارت در کشور ایجاد و توسعه یابد تا موجبات براندازی نظام مهیا شود، گفت: در این عرصه استفاده از اقشار آسیب پذیر اجتماعی بر مبنای دستگیری ها خصوصا طی یکی دو ماهه اخیر برای دستگاه امنیتی اطلاعاتی محرز شده است.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در قرارگاه امام علی (ع) معاونت عملیات ناجا با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی و با استفاده از ظرفیت اراذل و اوباش سعی دارد تا این قشر علاوه بر تهدیدات سنتی خود که در گذشته داشته در مسیر این راهبرد نیز قرار گیرد.

سردار میراحمدی با بیان اینکه طی ماه های گذشته دشمن با هدف اینکه صدور احکام نظام را سلب کند توسط رباط ها و عناصر بیگانه سعی شد در فضای مجازی کمپین نه به اعدام راه اندازی شود، گفت: آمارهای اعلام شده در این کمپین کاملا کذب و غیرواقعی بود و درست در نقطه مقابل مطالبه به حق مردم که خواستار برخورد قاطعانه با مخلان امنیت هستند قرار داشت.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در قرارگاه امام علی (ع) معاونت عملیات ناجا با تصریح اینکه دشمنان سعی می کنند تا اینگونه جلوه کنند که مردم مخالف اقتدار نظام هستند، گفت: آنان در صددند تا کاری کنند ماموران نیروی انتظامی هم در عمل به وظیفه خود نگران باشند و هم نگران اینکه حکومت و مردم در اجرای ماموریت ها با آنها برخورد کنند.

وی با تاکید بر اینکه به شدت از ماموران قانون گرا حمایت و پشتیبانی می شود، گفت: یکی از ویژ گی های برجسته سردار اشتری فرمانده ناجا این است که هر کجا ماموری به خوبی به وظیفه اش عمل کرده درست در نقطه مقابل دشمنان ایستاده و از او تقدیر شده که به عنوان نماینده ستاد کل از ایشان تشکر می کنیم.

سردار میراحمدی با اشاره به اینکه از دستگاه قضا هم بابت اینکه در همه عرصه ها برای حفظ و تامین امنیت سر از پا نمی شناسند باید تقدیر کرد.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح درقرارگاه امام علی (ع) معاونت عملیات ناجا با بیان اینکه همه ما یکپارچه در خط مقدم تامین و حفظ امنیت قرار داریم، گفت: ان شاء الله به یاری خداوند به خواسته به حق مردم با مخلان امنیت و کسانی که می خواهند خدشه ای به آن وارد کنند بدون اغماض و قاطعانه برخورد می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار