سفر یکروزه مدیر کل و هیات همراه به شهرستان خدابنده

زنجان (پانا) - مدیر کل به همراه کارشناس مسئول حراست و کارشناس مسئول روابط عمومی در سفر یکروزه به شهرستان خدابنده از ثبت احوال بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
سفر یکروزه مدیر کل و هیات همراه به شهرستان خدابنده

به گزارش روابط عمومی ثبت احوال استان زنجان در این دیدار سید علی شفیعی مدیر کل ثبت احوال با حضور در اداره ثبت احوال خدابنده با تک تک همکاران دیدار نموده و در جمع صمیمی با همکاران گفتگو کرد .

سپس در ادامه با دعوت از شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با هیات همراه مراسمی که به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان برگزار شد از همکار جانباز و آزاده علی حسینخانی تجلیل شد.

در این مراسم شهیدی گفت : آزادگان با تحمل سختی ها و رنج اسارت پای آرمانهای امام راحل ایستادند وبا ایمان راسخ و باور قلبی خود درس پایداری و استقامت آموختند .

ایشان در ادامه از مدیر کل به جهت تجلیل از جانبازان ، ایثارگران و آزادگان طی برنامه های مختلف قدردانی کردو افزود ثبت احوال یکی از ادارات پیشرو در این زمینه می باشد .

شفیعی مدیر کل ثبت احوال با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن عزیز افزود : جنگ با تمام سختی هایش تمام شد اما آثار آن برای بازماندگان خانواده بزرگ شهدا ، جانبازان وایثارگران باقی ست و برهمگان فرض است که قدردان این عزیزان باشیم و صبر و استقامت ، ایثارگری و رشادت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس نسل به نسل به جوانان گفته شود تا ارزش معنوی و نقش آنان در حفظ ثبات و پایداری کشور فراموش نشود.

در پایان مدیر کل ثبت احوال با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهداء لوح تقدیری به رسم یادبود از این همکار آزاده تجلیل نمودند

در ادامه به جهت نائل شدن یکی از همکاران به افتخار بازنشستگی با اهداء لوح تقدیر از خدمات و تلاش های سی ساله این عزیز قدر دانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار