مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه یک شیراز

شیراز(پانا)- مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه یک شیراز و همچنین مدیریت کانون پرورشی فکری شهید دعایی ناحیه یک با حضور مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک و معاونان سازمان دانش آموزی فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه یک شیراز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز با اشاره به شعار سازمان دانش‌آموزی که همفکری،همدلی،همکاری است گفت: در دوره خدمت جناب اقای اسماعیلی در پست رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه یک با همدلی های بسیار بین اعضای سازمان در پی آن همکاری همفکری‌های پر بار فعالیت‌های آموزش و پرورش ما توانست سطح خوبی در استان و حتی کشور داشته باشد.
شهباز گودرزی افزود: پویایی و پیشرفت‌های سازمان دانش آموزی و اموزش و پرورش ناحیه یک در این مدت که ثمره صداقت در کار و تلاش‌های شبانه‌روزی مسولین بود باعث شد که اقای اسماعیلی شایسته انتخاب برای ریاست سازمان دانش‌آموزی استان باشند.
گودرزی با بیان تشکر نسبت به قبول مسولیت رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک شیراز توسط منصور غلامی، مدیر پیشین کانون پرورشی فکری شهید دعایی، ادامه داد: ما امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های رئیس جدید سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک در جهت پیش‌برد فعالیت‌های سازمان استفاده کنیم و با همکاری‌های هوشمندانه، ناحیه یک دبیرخانه‌ای برای تمام فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در سطح استان و کشور باشد‌.
امید اسماعیلی که رئیس پیشین سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک بود و به تازگی به عنوان رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس انتخاب شده است با اشاره به اینکه موفقیت‌های این سازمان در ناحیه حاصل یک کار تیمی بوده‌است، گفت: ما در کنار همکاران خود در سازمان دانش‌آموزی و مربیان و دانش‌آموزان و اختیاراتی که از سوی مدیر خوش فکر آموزش و پرورش ناحیه یک داشتیم توانستیم در کنار همدلی با یکدیگر به موفقیت‌های چشمگیری برسیم.
در پایان این مراسم از تلاش‌های امید اسماعیلی به عنوان رئیس پیشین سازمان دانش آموزی ناحیه یک تقدیر و منصور غلامی حقیقی به عنوان مسول جدید سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک منصوب شد.

همچنین در این مراسم آقای غلامرضا فیروز پور به عنوان مدیر جدید کانون فرهنگی تربیتی شهید دعایی ناحیه یک معرفی شد.

خبرنگار: ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار