ستاره استقلال دربی را از دست داد

تهران (پانا) - هافبک ملی‌پوش استقلال نمی‌تواند تیمش را در دربی شماره 93 تهران همراهی کند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ستاره استقلال دربی را از دست داد

با رسیدن لیگ برتر ایران هفته‌های پایانی و افزایش فشار روی بازیکنان، تعداد مصدوم‌ها در تیم‌ها بیشتر شده و دست سرمربی تیم‌ها بیشتر از قبل بسته می‌شود، جریانی که درباره استقلال تهران و فرهاد مجیدی به وضوح دیده می‌شود.

در حالی که استقلال پیش از شروع دوباره لیگ برتر مرتضی تبریزی و رضا آذری را به علت پارگی رباط صلیبی از دست داده بود و در طول دیدارهای برگزار شده هم بارها در لیست این تیم مصدوم دیده شد، در آستانه دیدار با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، خبر تلخ دیگری برای هواداران تیم در راه است.

در جریان دیدار استقلال مقابل پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر، علی کریمی هافبک این تیم که ستاره هفته‌های اخیر تیمش هم بوده، با مصدومیت از ناحیه عضله چهارسر پای چپ روبرو شده است و باید روند درمان خود را پشت سر بگذارد.

هر چند فعلا به صورت رسمی درباره وضعیت علی کریمی خبری از سوی باشگاه استقلال اعلام نشده است اما شنیده‌ها حاکی از این است که این هافبک ملی‌پوش در خوش‌بینانه‌ترین حالت باید یک هفته دور از تمرین باشد و به طور طبیعی دوره درمانش دو هفته زمان خواهد برد، اتفاقی که باعث می‌شود علی کریمی دیدار با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی را از دست بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار