تمام سهم دولت برای اجرای ۵۲ طرح جهش تولید در اردبیل پرداخت می شود

اردبیل (پانا)- معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اجرای ۵۲ طرح جهش تولید در استان از تامین اعتبار مورد نیاز این طرح ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تمام سهم دولت برای اجرای ۵۲ طرح جهش تولید در اردبیل پرداخت می شود

محمد باقر نوبخت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: با اجرای ۵۲ طرح جهش تولید در استان اردبیل برای یازده هزار نفر شغل ایجاد می شود.

او بیان کرد: میزان اعتبار مورد نیاز این طرح ها که عمدتا تولیدی است، ۲ هزار و ۱۴ میلیارد تومان از منابع دولتی و غیر دولتی است، باید اختصاص یاید.

رییس سازمان برنامه و بودجه اجرای ۱۲ پروژه مهم عمرانی در استان با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار را از دیگر اقدامات دولت در استان برشمرد و افزود: بخش قابل توجهی از این پروژه ها متخص سفر رئیس جمهور به اردبیل است.

نوبخت اظهار کرد: از ۹۵۰ مصوب شده بود که ۵۵۰ میلیارد پرداخت شده و مابقی هم تا پایان سال پرداخت می شود.

او اجرای سه هزار واحد مسکونی به افراد محروم را از جمله اقدامات دیگر دولت در راستای رسیدگی به مستضعفان دانست و افزود: در کنار کارهای بزرگ طرح های عمرانی باید در راستای رفع مشکل محرومان جامعه نیز گام برداریم.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه ‌در پایان سفر دو روزه خود به استان اردبیل افزود: دولت توجه ویژه‌ای به پروژه‌های عمرانی و تولیدی داشته و تلاش می‌شود در سال جهش تولید، با بهره‌برداری تعداد قابل توجهی از آنها شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی مطلوب در کشور باشیم.

نوبخت با بیان اینکه در راستای جهش تولید برای 52 پروژه نیمه‌تمام تولیدی در استان اردبیل 2 هزار میلیارد تومان اختصاص یافته افزود: با تکمیل این پروژه ها تا پایان سال 11 هزار و 232 فرصت شغلی در استان فراهم می‌شود.

او هدف از سفر به استان اردبیل را حل مشکلات پروژه‌های مهم استان عنوان کرد و گفت: برای 10 طرح عمرانی در استان نیز 950 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که تا پایان امسال بهره برداری خواهد شد.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به بازدید خود از طرح راه آهن اردبیل - میانه گفت: این ابر پروژه با سرعت مناسب در حال پیشرفت است و با توجه به تامین اعتبار لازم تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار