معاون استاندار تهران اعلام کرد

استقرار ناظر مقیم در کارخانه‌های تولید ماسک استان تهران

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به لزوم اولویت اختصاص ماسک‌های تولیدی استان تهران به استان از برخورد جدی با متخلفان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
استقرار ناظر مقیم در کارخانه‌های تولید ماسک استان تهران

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، حشمت الله عسگری در سومین جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم ها با اشاره به وضعیت تولید ماسک در استان تهران اظهار کرد: کارخانجات استان تهران تا زمانی که نیاز استان اقتضا می‌کند باید ماسک های تولیدی را به استان اختصاص دهند و در صورت عدم نیاز و یا در صورت ظرفیتی بیشتر نیاز استان به سایر استانها اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: در راستای تأمین و توزیع مطلوب ماسک در داخل استان تهران باید واحدهای تولیدی دارای مجوز از سازمان غذا و دارو با میزان ظرفیت آنها احصا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تاکید کرد: امروز جلسه‌ای با مدیران عامل این واحدها برگزار شد تا توجیه شوند که باید نیاز استان را تامین کنند همچنین میزان دریافت پارچه و ماسک تحویلی از این کارخانجات اعلام و نسبت به ما با التفاوت این میزان تشکیل پرونده صورت گیرد و تعزیرات ورود پیدا کند.

عسگری با اشاره به استقرار ناظر مقیم در این کارخانجات گفت: به منظور تأمین و توزیع مناسب ماسک، ناظر مقیم در کارخانجات حضور پیدا می‌کند تا بر روند فعالیت آنها نظارت داشته باشد، بر همین مبنا کارخانجات کسری مواد اولیه را اعلام کنند تا برای تأمین آنها اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین باید در مورد کمبود لباس و گان پزشکی که توسط دانشگاه‌های علوم‌پزشکی مطرح می‌شود وضعیت مشخص شود، چرا که برخی واحدهای تولیدی به اندازه کافی این اقلام بهداشتی را تولید می‌کنند و می توانیم توزیع مناسبی در مورد این اقلام نیز داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار