رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

انتخاب 12 طرح برگزیده کشوری، استانی و منطقه ای در جشنواره تجارب و نوآوری برتر مدارس

بوشهر(پانا)- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر از انتخاب 12 طرح برگزیده کشوری، استانی و منطقه‌ای در جشنواره تجارب و نو آوری‌های برتر مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب 12 طرح برگزیده کشوری، استانی و منطقه ای در جشنواره تجارب و نوآوری برتر مدارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بهرام مغدانی اظهار کرد: در ارزیابی از 79 طرح رسیده به دبیرخانه جشنواره تجارب و نوآوری انجمن اولیا و مربیان مدارس استان 4 اثر با مشارکت 11 نفر به عنوان برگزیده کشوری، 4 اثر با مشارکت 8 نفر به عنوان برگزیده استانی و 4 اثر با مشارکت 7 نفر به عنوان برگزیده منطقه ای انتخاب شدند.

مغدانی با بیان این که طرح‌های برتر این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، افزود: طرح‌های منتخب کشوری از سوی مدیر کل دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، منتخبان استانی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان و همچنین منتخبان منطقه ای از سوی روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تقدیر می شوند.

رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح‌های منتخب در زمینه‌ی کیفیت بخشی مسائل آموزشی و تربیتی‌، توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی و آموزش مهارت‌های زندگی و به دو شیوه اجرایی و پیشنهادی نگارش و گردآوری شده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه طرح‌های برگزیده کشوری پس از تایید توسط کمیته داوران وزارت آموزش و پرورش در قالب کتاب چاپ و جهت اجرا در مدارس کشور منتشر می‌شود، گفت: این جشنواره‌ فرصت های خوبی است تا فرهنگیان و اولیا بتوانند خلاقیت، توانمندی و نوآوری‌های خود را در زمینه‌های آموزشی و پرورشی، معرفی و کاربردی کنند.

گفتنی است جشنواره تجارب و نوآوری برتر مدارس هر سال در مرکز استان‌های سراسر کشور توسط اداره انجمن اولیا و مربیان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار